Ogłoszenie
Tytuł |
Dostawa materiałów z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie |
---|---|
Termin i sposób składania ofert |
2021-10-21 12:00
|
Numer ID postępowania wygenerowany przez miniPortal |
02ff2939-4b20-4216-9f97-9e27bfae7ac8 |
Link do postępowania wygenerowany na stronie miniPortal |
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/02ff2939-4b20-4216-9f97-9e27bfae7ac8 |
Termin otwarcia ofert |
2021-10-21 12:30
|
Tryb postępowania |
Tryb podstawowy bez negocjacji |
Rodzaj zamówienia |
Dostawa |
Plik ogłoszenie o zamównieniu/zmian ogłoszenia o zamówieniu |
|
Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) - dokument bez załączników |
Załączniki SWZ |
Załącznik nr 1 SIWZ (Klauzula informacyjna RODO) |
Zapytania/wyjaśnienia/modyfikacje SWZ |
|
Kwota brutto jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamównienia z postępowania (ujawniana w trybie art. 222 ust. 4 ustawy PZP najpóźniej przed otwarciem ofert) |
Ujawniona stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia (łącznie dla Zadania nr 1 i Zadania nr 2) wynosi 44 226,58 zł (brutto), z czego kwota w wysokości: 1) 39 856,58 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 1 (dostawa teczek do dyplomów, dyplomów indywidualnych, listowników, zaproszeń oraz materiałów reklamowych na potrzeby Działu ds. Studenckich); 2) 4 370,00 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 2 (dostawa (druk) katalogów z nadanymi numerami ISBN na potrzeby Katedry Architektury Wnętrz Wydziału Architektury). |
Inne informacje z postępowania |
|
Informacje z otwarcia ofert |
|
Informacje o wyniku postępowania |