Ogłoszenie

Tytuł

Dostawa materiałów z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie (drugi etap)

Termin i sposób składania ofert

2021-11-12 12:00
Składanie ofert następuje za pośrednictwem Formularza
do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP
i udostępnionego na miniPortal pod adresem internetowym:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, https://epuap.gov.pl/wps/portal

Numer ID postępowania wygenerowany przez miniPortal

77a6f18f-cdee-4442-96ee-cec315aa8105

Link do postępowania wygenerowany na stronie miniPortal

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/77a6f18f-cdee-4442-96ee-cec315aa8105

Termin otwarcia ofert

2021-11-12 12:30
Z uwagi, że otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego (miniPortal) w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak możliwości otwarcia ofert w wyżej podanym terminie otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.

Tryb postępowania

Tryb podstawowy bez negocjacji

Rodzaj zamówienia

Dostawa

Plik ogłoszenie o zamównieniu/zmian ogłoszenia o zamówieniu

Opublikowane ogłoszenie o zamówieniu

Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ)

Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) - dokument bez załączników

Załączniki SWZ

Załącznik nr 1: Klauzula Informacyjna RODO
Załącznik nr 2A: OPZ dla Zadania nr 1
Załącznik nr 2B: OPZ dla Zadania nr 2
Załącznik nr2C: OPZ dla Zadania nr 3
Załącznik nr 2D: OPZ dla Zadania nr 4
Załącznik nr 3: Oświadczenie Wykonawcy (wzór) wymagane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP
Załącznik nr 4 SWZ: Formularz ofertowy, wersja nowa, uwzględniająca modyfikację SWZ z dnia 08.11.2021 r.
Załącznik nr 5: Wzór Umowy
Załącznik nr 6: Link do niniejszego postępowania oraz wygenerowany w miniPortalu numer ID niniejszego postępowania

Zapytania/wyjaśnienia/modyfikacje SWZ

Wyjaśnienia i modyfikacja SWZ z dnia 08.11.2021 r.

Kwota brutto jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamównienia z postępowania (ujawniana w trybie art. 222 ust. 4 ustawy PZP najpóźniej przed otwarciem ofert)

Ujawniona stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia (łącznie dla Zadania nr 1, Zadania nr 2, Zadania nr 3 oraz Zadania nr 4) wynosi 95 991,60 zł (brutto), z czego kwota w wysokości: 1) 46090,40 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 1 (dostawa różnych kalendarzy na rok 2022; 2) 22990 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 2 (dostawa wizytówek, różnych gadżetów i innego rodzaju materiałów reklamowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki); 3) 24 328,60 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 3 (dostawa ulotek, druków, różnych gadżetów i innych materiałów reklamowych na potrzeby Regionalnego Centrum Innowacji i Transferu Technologii); 4) 2 583,00 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 3 (dostawa (druk) materiałów konferencyjnych i dyplomów konkursowych na potrzeby Wydziału Biotechnologii i Hodowli Zwierząt)

Inne informacje z postępowania

Informacje z otwarcia ofert

Informacja z otwarcia ofert

Informacje o wyniku postępowania

Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w częciach dotyczących Zadania nr 3 oraz Zadania nr 4
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w częściach dotyczących Zadania nr 1 oraz Zadania nr 2