Ogłoszenie
Tytuł |
Dostawa materiałów z dedykowaną treścią na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie |
---|---|
Termin i sposób składania ofert |
2022-08-11 10:00
|
Numer ID postępowania wygenerowany przez miniPortal |
a933c3b0-dd2e-46b2-a592-421820ccf209 |
Link do postępowania wygenerowany na stronie miniPortal |
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a933c3b0-dd2e-46b2-a592-421820ccf209 |
Termin otwarcia ofert |
2022-08-11 10:30
|
Tryb postępowania |
Tryb podstawowy bez negocjacji |
Rodzaj zamówienia |
Dostawa |
Plik ogłoszenie o zamównieniu/zmian ogłoszenia o zamówieniu |
|
Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) |
Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) - dokument bez załączników |
Załączniki SWZ |
Załącznik nr 1: Klauzula Informacyjna RODO |
Zapytania/wyjaśnienia/modyfikacje SWZ |
|
Kwota brutto jaką zamierza się przeznaczyć na sfinansowanie zamównienia z postępowania (ujawniana w trybie art. 222 ust. 4 ustawy PZP najpóźniej przed otwarciem ofert) |
81 091 zł (brutto), z czego kwota w wysokości: 1) 20 000 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 1, tj. dostawa (druk na nośniku papierowym) informatora dla kandydatów na studia na rok akademicki na potrzeby Biura Promocji; 2) 40 000 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 2, tj. dostawa (nadruk na nośnikach innych niż papier) różnych gadżetów na potrzeby Biura Promocji; 3) 2 091,00 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 3, tj. dostawa (druk na nośniku papierowym) broszury pn. „Regulamin studiów” na potrzeby Działu Kształcenia; 4) 3 309,39 zł brutto - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 4, tj. dostawa (druk na nośniku papierowym) teczek listowników i zaproszeń na potrzeby Działu ds. Studenckich 5) 15 690,61 zł - to kwota na sfinansowanie niniejszego zamówienia w części dotyczącej Zadania nr 5, tj. się dostawa (nadruk na nośnikach innych niż papier) różnych gadżetów na potrzeby na potrzeby na potrzeby Działu ds. Studenckich |
Inne informacje z postępowania |
|
Informacje z otwarcia ofert |
|
Informacje o wyniku postępowania |
Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej w częściach (Zadaniach) nr 1, 3 i 5 |