Szczecin: Roboty remontowe w budynkach Wydziału
Elektrycznego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie:
ZAD I - Remont pomieszczeń nr 215 i 216 w budynku WE przy ul. 26-kwietnia 10;
ZAD II - Remont pomieszczeń nr 416-427 w budynku WE przy ul. Sikorskiego
37
Numer ogłoszenia: 166465 - 2011; data zamieszczenia:
15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynkach Wydziału Elektrycznego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie: ZAD I - Remont pomieszczeń nr 215 i 216 w budynku WE przy ul. 26-kwietnia 10; ZAD II - Remont pomieszczeń nr 416-427 w budynku WE przy ul. Sikorskiego 37.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD I - Roboty ogólnobudowlane: rozbiórka ściany działowej z cegły, uzupełnienie tynków (gładzie), malowanie, uzupełnienie wykładziny podłogowej PCW; roboty elektryczne: demontaż i montaż gniazd, wymiana opraw świetlówkowych, wykucie bruzd i ułożenie przewodów kabelkowych w bruzdach, pomiary natężenia oświetlenia, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia. ZAD II - Roboty budowlane: demontaż i montaż żaluzji pionowych okiennych, rozebranie okładziny ściennej - glazury, uzupełnienie tynków wewnętrznych, ługowanie farby olejnej ze ścian, wykucie z muru kratek wentylacyjnych i obsadzenie kratek w ścianach z cegieł, gruntowanie podłoży - ściany i sufity, malowanie ścian farbami emulsyjnymi i olejnymi, malowanie farbą olejną świetlików drewnianych, stolarki drzwiowej, grzejników, rur, kratek, drzwiczek wentylacyjnych. Roboty elektryczne: montaż instalacji elektrycznej, montaż rozdzielnicy korytarza, montaż rozdzielnicy RL, sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego i 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, badanie instalacji ochronnej, pomiary rozdzielnic praądu zmiennego lub stałego niskiego napięcia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu (tylko dla ZAD II) jest wniesienie wadium. Wysokość wymaganego wadium dla ZAD II wynosi: 1 600 zł ( słownie: jeden tysiąc sześćset złotych). Forma i sposób wniesienia wadium podane zostały w dziale VI SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu wymagane jest przedłożenie: a)wykazu (oświadczenie Wykonawcy) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót ogólnobudowlanych. W odniesieniu do każdej roboty wymienionej w wykazie należy podać wartość brutto roboty (kwota zapłaty z tytułu jej wykonania), datę jej wykonania oraz miejsce (adres odbiorcy roboty, na rzecz którego została wykonana). Oświadczenie należy złożyć według wzoru podanego na druku stanowiącym załącznik nr 5 specyfikacji; b)dokumentów potwierdzających, że roboty wyszczególnione przez Wykonawcę w załączniku nr 5 SIWZ zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumentami takimi mogą być np.: referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbiorów potwierdzające prawidłowe wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną). Dokumenty, o których mowa w pkt a,b) Wykonawca zagraniczny składa tak jak Wykonawca polski
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu wymagane jest przedłożenie: a)wykazu (oświadczenia wykonawcy) zawierającego wyszczególnienie osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w tym kierownika budowy i kierowników robót poszczególnych branż wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Katalog informacji wymaganych do podania w wykazie osób określa załącznik nr 3 specyfikacji. Jeżeli Wykonawca przewiduje posłużyć się podwykonawcami w wykonaniu zamówienia, wypełnia załącznik nr 4 specyfikacji, przy czym Zamawiający uzna za spełnione warunki uczestnictwa, gdy w zał. nr 4 wykonawca poda zakres oraz rodzaj podzlecanych robót, b)oświadczenia, że osoby personelu kierowniczego, przewidziane przez Wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności. Wykonawca zagraniczny przedstawia wskazane dokumenty z uwzględnieniem dodatkowych wymagań określonych dla Wykonawców zagranicznych w ustawie z dnia 07.07.1994 - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118) - zwana dalej prawem budowlanym - w tym postanowień rozdziału 2 tejże ustawy (art. 12 i n.),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a)obniżenie podanej w umowie ceny, jeżeli strony tak postanowią, b)wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, c)zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron, d)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót (np. robót dodatkowych), e)inne niż wskazane w ust. a-d) okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materiałów lepszej jakości, f)w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość częściowego finansowania zamówienia, g)aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia. 2.Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Dział Techniczny ZUT w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów
48, pokój 415 - IV piętro (Budynek Jednostek Międzywydziałowych).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Główna ZUT w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pokój 119 - I piętro (Budynek Rektoratu).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAD I - Remont pomieszczeń nr 215 i 216 w budynku WE przy ul. 26-kwietnia 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty ogólnobudowlane: rozbiórka ściany działowej z cegły, uzupełnienie tynków (gładzie), malowanie, uzupełnienie wykładziny podłogowej PCW; roboty elektryczne: demontaz i montaż gniazd, wymiana opraw świetlówkowych, wykucie bruzd i ułożenie przewodów kabelkowych w bruzdach, pomiary natężenia oświetlenia, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAD II - Remont pomieszczeń nr 416-427 w budynku WE przy ul. Sikorskiego 37.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane: demontaż i montaż żaluzji pionowych okiennych, rozebranie okładziny ściennej - glazury, uzupełnienie tynków wewnętrznych, ługowanie farby olejnej ze ścian, wykucie z muru kratek wentylacyjnych i obsadzenie kratek w ścianach z cegieł, gruntowanie podłoży - ściany i sufity, malowanie ścian farbami emulsyjnymi i olejnymi, malowanie farbą olejną świetlików drewnianych, stolarki drzwiowej, grzejników, rur, kratek, drzwiczek wentylacyjnych. Roboty elektryczne: montaż instalacji elektrycznej, montaż rozdzielnicy korytarza, montaż rozdzielnicy RL, sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego i 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, badanie instalacji ochronnej, pomiary rozdzielnic praądu zmiennego lub stałego niskiego napięcia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.