Szczecin: Roboty remontowe w budynkach Wydziału Elektrycznego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie: ZAD I - Remont pomieszczeń nr 215 i 216 w budynku WE przy ul. 26-kwietnia 10; ZAD II - Remont pomieszczeń nr 416-427 w budynku WE przy ul. Sikorskiego 37
Numer ogłoszenia: 166465 - 2011; data zamieszczenia: 15.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynkach Wydziału Elektrycznego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie: ZAD I - Remont pomieszczeń nr 215 i 216 w budynku WE przy ul. 26-kwietnia 10; ZAD II - Remont pomieszczeń nr 416-427 w budynku WE przy ul. Sikorskiego 37.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD I - Roboty ogólnobudowlane: rozbiórka ściany działowej z cegły, uzupełnienie tynków (gładzie), malowanie, uzupełnienie wykładziny podłogowej PCW; roboty elektryczne: demontaż i montaż gniazd, wymiana opraw świetlówkowych, wykucie bruzd i ułożenie przewodów kabelkowych w bruzdach, pomiary natężenia oświetlenia, sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia. ZAD II - Roboty budowlane: demontaż i montaż żaluzji pionowych okiennych, rozebranie okładziny ściennej - glazury, uzupełnienie tynków wewnętrznych, ługowanie farby olejnej ze ścian, wykucie z muru kratek wentylacyjnych i obsadzenie kratek w ścianach z cegieł, gruntowanie podłoży - ściany i sufity, malowanie ścian farbami emulsyjnymi i olejnymi, malowanie farbą olejną świetlików drewnianych, stolarki drzwiowej, grzejników, rur, kratek, drzwiczek wentylacyjnych. Roboty elektryczne: montaż instalacji elektrycznej, montaż rozdzielnicy korytarza, montaż rozdzielnicy RL, sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego i 3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia, badanie instalacji ochronnej, pomiary rozdzielnic praądu zmiennego lub stałego niskiego napięcia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu (tylko dla ZAD II) jest wniesienie wadium. Wysokość wymaganego wadium dla ZAD II wynosi: 1 600 zł ( słownie: jeden tysiąc sześćset złotych). Forma i sposób wniesienia wadium podane zostały w dziale VI SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a)obniżenie podanej w umowie ceny, jeżeli strony tak postanowią, b)wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, c)zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron, d)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót (np. robót dodatkowych), e)inne niż wskazane w ust. a-d) okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materiałów lepszej jakości, f)w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość częściowego finansowania zamówienia, g)aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia. 2.Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Techniczny ZUT w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pokój 415 - IV piętro (Budynek Jednostek Międzywydziałowych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Główna ZUT w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pokój 119 - I piętro (Budynek Rektoratu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAD I - Remont pomieszczeń nr 215 i 216 w budynku WE przy ul. 26-kwietnia 10.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAD II - Remont pomieszczeń nr 416-427 w budynku WE przy ul. Sikorskiego 37.