Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.zut.edu.pl/


Szczecin: Roboty remontowe w Ośrodku Doświadczalnym w Lipniku ZUT w Szczecinie: ZAD I - Remont dachu i kominówka budynku bursy studenckiej; ZAD II - Remont utwardzenia terenu i odwodnienia budynku bursy studenckiej; ZAD III - Remont oświetlenia zewnętrznego i sieci NN 0,4 KV
Numer ogłoszenia: 107571 - 2012; data zamieszczenia: 15.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w Ośrodku Doświadczalnym w Lipniku ZUT w Szczecinie: ZAD I - Remont dachu i kominówka budynku bursy studenckiej; ZAD II - Remont utwardzenia terenu i odwodnienia budynku bursy studenckiej; ZAD III - Remont oświetlenia zewnętrznego i sieci NN 0,4 KV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAD I -Docieplenie dachu styropapą, pokrycie dachu papa termozgrzewalną, przymurowanie ścianek z cegieł o grubości 1/2 ceg. na zaprawie cementowej do powierzchni ścian - Remont kominów (rapowanie z podniesieniem o 20 cm), obłożenie kominów płytką klinkierową, obróbki blacharskie gzymsów i pasów elewacyjnych z blachy ocynkowanej, rynien i rur spustowych, osadzenie kratek wentylacyjnych, warstwy wyrównawcze i wygładzające. Wykonanie i montaż balustrad balkonowych prostych ocynkowanych, malowanych proszkowo. ZAD II - Niwelacja terenu, roboty ziemne wykon. koparkami, kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich, ułożenie kanalizacji zewnętrznej, studzienki ściekowe uliczne betonowe o śr.500 mm z osadnikiem i syfonem, studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN, zasypanie wykopów. Wymiana nawierzchni betonowej na nawierzchnię z kostki polbruk. Opaska budynku, koryta wykonywane mechanicznie gł. 30 cm w gruncie na całej szerokości jezdni i chodników, podbudowa z kruszyw, podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem, krawężniki betonowe, opaska z płytek chodnikowych. Ułożenie nawierzchni drogi z płyt ażurowych i chodnika z kostki polbruk. ZAD III - Roboty demontażowe: Demontaż skrzynek i rozdzielni , demontaż linii zasilających, demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego i wysięgników rurowych, demontaż słupów żelbetowych linii NN oraz przewodów nieizolowanych linii NN, demontaż osprzętu sieciowego i konstrukcji metalowych linii NN, odłączenie przewodów. Rozdzielnie i uziom. Roboty kablowe. Oświetlenie na wysięgnikach. Pomiary i dokumentacja powykonawcza.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wymaganego wadium wynosi: dla ZAD I - 900 zł (słownie: dziewięćset złotych), dla ZAD II - 900 zł (słownie: dziewięćset złotych), dla ZAD III - 700 zł (słownie: siedemset złotych). Forma i sposób wniesienia wadium podane zostały w dziale VI SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a) Zmiana terminu w przypadku braków w dokumentach budowy ujawnionych po zawarciu umowy i w trakcie realizacji zamówienia, b) obniżenie podanej w umowie ceny, jeżeli strony tak postanowią, c) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, np. niekorzystne warunki atmosferyczne, d) zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron, e) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót (np. robót dodatkowych), f) inne niż wskazane w ust. a-e) okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materiałów lepszej jakości, g) aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia. 2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Techniczny ZUT w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pokój 415 - IV piętro (Budynek Jednostek Miedzywydziałowych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna ZUT w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pokój 119 - I piętro (Budynek Rektoratu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie