Szczecin: Dostawa oprzyrządowania pomiarowego do kontroli
wzrostu powłok dla Instytutu Inżynierii Materiałowej Wydziału Inżynierii
Mechanicznej i Mechatroniki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w
Szczecinie. Znak sprawy: ZP/WIMiM/IIM/485/2012
Numer ogłoszenia:
237808 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oprzyrządowania pomiarowego do kontroli wzrostu powłok dla Instytutu Inżynierii Materiałowej Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Znak sprawy: ZP/WIMiM/IIM/485/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprzyrządowania pomiarowego do kontroli wzrostu powłok dla Instytutu Inżynierii Materiałowej Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na dwie odrębne części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji zadaniem) - w skład których wchodzą: Zadanie nr 1 - dostawa urządzenia do badania szybkości zużycia (nanotest); Zadanie nr 2 - dostawa urządzenia do pomiaru grubości powłok (calotest). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 specyfikacji. Ilekroć w dalszej części specyfikacji używany będzie termin aparatura lub urządzenie rozumieć przez to należy całość aparatury wyszczególnionej w Załączniku nr 1 specyfikacji jako wymaganej do zaoferowania przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu. 3. Przywołane w załączniku nr 1 specyfikacji nazwy producentów i stosowane przez nich oznaczenia, dokonane zostało na podstawie, w sposób i w granicach uprawnienia Zamawiającego wynikającego z treści art. 29 ust. 3 PZP. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych, nie gorszych niż produkty wskazane, spełniających w zakresie równoważności wymagania co do parametrów technicznych wskazanych w załączniku nr 1 specyfikacji. 4. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje przeniesienie na Zamawiającego własności aparatury oraz dostarczenie jej Zamawiającemu. Miejscem dostarczenia Zamawiającemu aparatury jest wskazane przez Zamawiającego pomieszczenie w Instytucie Inżynierii Materiałowej Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki adres: al. Piastów 19, 70-310 Szczecin - zwane dalej również miejscem dostawy aparatury (wymagane jest wniesienie aparatury do pomieszczenia). 5. W odniesieniu do oprogramowania, przez jego dostarczenie należy rozumieć przeniesienie prawa do bezterminowego korzystania z oprogramowania przez zamawiającego na nielimitowanej ilości stanowisk, zgodnie z jego przeznaczeniem w zakresie określonym dla oprogramowania w załączniku nr 1 specyfikacji, jeżeli zakres ten został określony w załączniku nr 1 specyfikacji, a także umożliwiającym poprawne korzystanie z urządzeń (dostarczenie oprogramowania wraz z nośnikami i hasłem dostępu, jeżeli jest wymagane (kluczami sieciowymi) zamawiającemu). 6. Oprócz czynności wskazanych w ust. 4 niniejszego działu, dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje wykonanie czynności montażu (zainstalowania) aparatury, jej pierwsze próbne uruchomienie oraz szkolenie dla min 3 osób w zakresie obsługi urządzeń u Zamawiającego (dla zad. nr 1 - szkolenie dwuetapowo, etap pierwszy: min. 2 dni po instalacji urządzenia, etap drugi: min. 2 dni w ciągu pół roku od instalacji; zad. nr 2: krótki instruktarz). Czynności instalacji, próbnego uruchomienia oraz przetestowania podlegają wykonaniu w miejscu dostawy aparatury, po jej dostarczeniu Zamawiającemu. 7. Dostawa stanowiąca przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje również dostarczenie Zamawiającemu następujących dokumentów (z prawem do korzystania z tych dokumentów): a) w wersji drukowanej i elektronicznej, w języku polskim lub angielskim, instrukcji dotyczącej sposobu korzystania z aparatury (instrukcja obsługi); b) w wersji drukowanej, w języku polskim lub angielskim, dokumentu gwarancyjnego, w przypadku gdy świadczenie usług gwarancyjnych, stosownie do działu XIV ust. 8 specyfikacji, uzależnione będzie od otrzymania od Wykonawcy dokumentu gwarancyjnego; c) innych dokumentów, jeżeli posiadanie takich dokumentów przez Zamawiającego jest niezbędne do prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania aparatury. 8. Nie dopuszcza się możliwości dostarczenia aparatury używanej, tj. innej niż fabrycznie nowa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian opisane zostały w dziale XV specyfikacji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów
48, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, IV piętro, pok. 404.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 14:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, Budynek Jednostek Międzywydziałowych, IV piętro, pok. 404 - 407.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa urządzenia do badania szybkości zużycia (nanotest).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa urządzenia do pomiaru grubości powłok (calotest).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: