Szczecin: Roboty remontowe w budynku Wydziału
Kształtowania Środowiska i Rolnictwa przy ul. Słowackiego 17 ZUT w Szczecinie:
ZAD I - Remont toalety z dodatkową wymianą pionu kanalizacyjnego z podejściami
oraz przystosowanie części korytarza na pomieszczenie do przechowywania
fartuchów w Katedrze Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin; ZAD - II Remont
korytarzy po awaryjnym zbiciu spękanych tynków w Katedrze Ochrony i
Kształtowania Środowiska; ZAD III - Malowanie pokrycia dachu hali w konstrukcji
stalowej; ZAD IV - Remont sali ćwiczeń w Zakładzie Biochemii
Numer
ogłoszenia: 277082 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa przy ul. Słowackiego 17 ZUT w Szczecinie: ZAD I - Remont toalety z dodatkową wymianą pionu kanalizacyjnego z podejściami oraz przystosowanie części korytarza na pomieszczenie do przechowywania fartuchów w Katedrze Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin; ZAD - II Remont korytarzy po awaryjnym zbiciu spękanych tynków w Katedrze Ochrony i Kształtowania Środowiska; ZAD III - Malowanie pokrycia dachu hali w konstrukcji stalowej; ZAD IV - Remont sali ćwiczeń w Zakładzie Biochemii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe w budynku Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa przy ul. Słowackiego 17 ZUT w Szczecinie: ZAD 1 Wymiana ościeżnic; odbicie tynków wew, wykonanie ścianek działowych G- K, tynków wewnętrznych zwykłych, gładzi gipsowych z gipsu szpachlowego, sufitów podwieszanych, zabudowy inst wod- kan; ługowanie starej farby olejnej ze ścian i malowanie farbami olejnymi, gruntowanie i malowanie farbami emulsyjnymi; rozebranie posadzki z lastryka, wykonanie posadzki z jedno i dwubarwnych z kamieni sztucznych i tworzyw sztucznych. Wymiana pionu wod - kan. z podejściami;Demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego - gniazd instalacyjnych, puszek i odgałęźników, ułożenie nowej instalacji elektrycznej; montaż opraw oświetleniowych, montaż osprzętu elektrycznego. Sprawdzenia i pomiary elektryczne. ZAD 2 Wymiana ościeżnic; wykonanie, tynków wewnętrznych zwykłych, gładzi gipsowych z gipsu szpachlowego, obudowy słupów płytami G- K; gruntowanie i malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi; ZAD 3 Mycie wodą z detergentem, usunięcie rdzy, naprawa pokrycia dachowego, malowanie konstrukcji pełnościennej; ZAD 4 Wykonanie robót zewnętrznych rozbiórkowych, robót izolacyjnych - przeciwwilgociowych i odtworzenie nawierzchni do stanu istniejącego. Remont Sali ćwiczeń -odbicie tynków wewnętrznych, oczyszczenie,, suszenie pow. ścian, wykonanie tynków wew, gładzi, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium wynosi: dla ZAD I - 400 zł (słownie: czterysta złotych), dla ZAD III - 800 zł (słownie: osiemset złotych), dla ZAD IV - 500 zł (słownie pięćset złotych). Nie jest wymagane wniesienie wadium dla ZAD II
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)wykazu (oświadczenie Wykonawcy) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót ogólnobudowlanych. W odniesieniu do każdej roboty wymienionej w wykazie należy podać wartość brutto roboty (kwota zapłaty z tytułu jej wykonania), datę jej wykonania oraz miejsce (adres odbiorcy roboty, na rzecz którego została wykonana). Oświadczenie należy złożyć według wzoru podanego na druku stanowiącym załącznik nr 5 specyfikacji; b)dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione przez Wykonawcę w wykazie, (wyszczególnione w załączniku nr 5 specyfikacji) zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumentami takimi mogą być np.: referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbiorów potwierdzające prawidłowe wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)wykazu (oświadczenia Wykonawcy) zawierającego wyszczególnienie osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Katalog informacji wymaganych do podania w wykazie osób określa załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji. Zamawiający uzna za spełnione warunki uczestnictwa, gdy w zał. nr 3 Wykonawca poda kierowników budowy przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia. Jeżeli Wykonawca przewiduje posłużyć się podwykonawcami w wykonaniu zamówienia, wypełnia załącznik nr 4 specyfikacji, b)oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi: w branży ogólnobudowlanej (dla ZAD II, ZAD III, ZAD IV) oraz uprawnienia do kierowania robotami branży sanitarnej i budowlanej (dla ZAD I). Wykonawca zagraniczny przedstawia wskazane dokumenty z uwzględnieniem dodatkowych wymagań określonych dla Wykonawców zagranicznych w ustawie z dnia 07.07.1994 - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118) - zwana dalej (prawem budowlanym) - w tym postanowień rozdziału 2 tejże ustawy (art. 12 i n.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie są wymagane
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a)Zmiana terminu w przypadku braków w dokumentach budowy ujawnionych po zawarciu umowy i w trakcie realizacji zamówienia, b)obniżenie podanej w umowie ceny, jeżeli strony tak postanowią, c)wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, np. niekorzystne warunki atmosferyczne ( tylko w przypadku ZAD III), d)zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron, e)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót (np. robót dodatkowych), f)inne niż wskazane w ust. a-e) okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materiałów lepszej jakości, g)aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia. 2.Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: 70-311 Szczecin, al. Piastów 48 lub osobiście w Dziale
Technicznym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy
al. Piastów 48, IV piętro, pokój 415.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna ZUT w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pokój 119 - I piętro (Budynek Rektoratu)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAD I - Remont toalety z dodatkową wymianą pionu kanalizacyjnego z podejściami oraz przystosowanie części korytarza na pomieszczenie do przechowywania fartuchów w Katedrze Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana ościeżnic; odbicie tynków wew, wykonanie ścianek działowych G- K, tynków wewnętrznych zwykłych, gładzi gipsowych z gipsu szpachlowego, sufitów podwieszanych, zabudowy inst wod- kan; ługowanie starej farby olejnej ze ścian i malowanie farbami olejnymi, gruntowanie i malowanie farbami emulsyjnymi; rozebranie posadzki z lastryka, wykonanie posadzki z jedno i dwubarwnych z kamieni sztucznych i tworzyw sztucznych. Wymiana pionu wod - kan. z podejściami,Demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego - gniazd instalacyjnych, puszek i odgałęźników, ułożenie nowej instalacji elektrycznej; montaż opraw oświetleniowych, montaż osprzętu elektrycznego. Sprawdzenia i pomiary elektryczne..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAD - II Remont korytarzy po awaryjnym zbiciu spękanych tynków w Katedrze Ochrony i Kształtowania Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana ościeżnic; wykonanie, tynków wewnętrznych zwykłych, gładzi gipsowych z gipsu szpachlowego, obudowy słupów płytami G- K; gruntowanie i malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAD III - Malowanie pokrycia dachu hali w konstrukcji stalowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mycie wodą z detergentem, usunięcie rdzy, naprawa pokrycia dachowego, malowanie konstrukcji pełnościennej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAD IV - Remont sali ćwiczeń w Zakładzie Biochemii..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót zewnętrznych rozbiórkowych, robót izolacyjnych - przeciwwilgociowych i odtworzenie nawierzchni do stanu istniejącego. Remont Sali ćwiczeń -odbicie tynków wewnętrznych, oczyszczenie,, suszenie pow. ścian, wykonanie tynków wew, gładzi, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.