Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.zut.edu.pl/


Szczecin: Roboty remontowe w budynku Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa przy ul. Słowackiego 17 ZUT w Szczecinie: ZAD I - Remont toalety z dodatkową wymianą pionu kanalizacyjnego z podejściami oraz przystosowanie części korytarza na pomieszczenie do przechowywania fartuchów w Katedrze Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin; ZAD - II Remont korytarzy po awaryjnym zbiciu spękanych tynków w Katedrze Ochrony i Kształtowania Środowiska; ZAD III - Malowanie pokrycia dachu hali w konstrukcji stalowej; ZAD IV - Remont sali ćwiczeń w Zakładzie Biochemii
Numer ogłoszenia: 277082 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa przy ul. Słowackiego 17 ZUT w Szczecinie: ZAD I - Remont toalety z dodatkową wymianą pionu kanalizacyjnego z podejściami oraz przystosowanie części korytarza na pomieszczenie do przechowywania fartuchów w Katedrze Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin; ZAD - II Remont korytarzy po awaryjnym zbiciu spękanych tynków w Katedrze Ochrony i Kształtowania Środowiska; ZAD III - Malowanie pokrycia dachu hali w konstrukcji stalowej; ZAD IV - Remont sali ćwiczeń w Zakładzie Biochemii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe w budynku Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa przy ul. Słowackiego 17 ZUT w Szczecinie: ZAD 1 Wymiana ościeżnic; odbicie tynków wew, wykonanie ścianek działowych G- K, tynków wewnętrznych zwykłych, gładzi gipsowych z gipsu szpachlowego, sufitów podwieszanych, zabudowy inst wod- kan; ługowanie starej farby olejnej ze ścian i malowanie farbami olejnymi, gruntowanie i malowanie farbami emulsyjnymi; rozebranie posadzki z lastryka, wykonanie posadzki z jedno i dwubarwnych z kamieni sztucznych i tworzyw sztucznych. Wymiana pionu wod - kan. z podejściami;Demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego - gniazd instalacyjnych, puszek i odgałęźników, ułożenie nowej instalacji elektrycznej; montaż opraw oświetleniowych, montaż osprzętu elektrycznego. Sprawdzenia i pomiary elektryczne. ZAD 2 Wymiana ościeżnic; wykonanie, tynków wewnętrznych zwykłych, gładzi gipsowych z gipsu szpachlowego, obudowy słupów płytami G- K; gruntowanie i malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi; ZAD 3 Mycie wodą z detergentem, usunięcie rdzy, naprawa pokrycia dachowego, malowanie konstrukcji pełnościennej; ZAD 4 Wykonanie robót zewnętrznych rozbiórkowych, robót izolacyjnych - przeciwwilgociowych i odtworzenie nawierzchni do stanu istniejącego. Remont Sali ćwiczeń -odbicie tynków wewnętrznych, oczyszczenie,, suszenie pow. ścian, wykonanie tynków wew, gładzi, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium wynosi: dla ZAD I - 400 zł (słownie: czterysta złotych), dla ZAD III - 800 zł (słownie: osiemset złotych), dla ZAD IV - 500 zł (słownie pięćset złotych). Nie jest wymagane wniesienie wadium dla ZAD II

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie są wymagane

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a)Zmiana terminu w przypadku braków w dokumentach budowy ujawnionych po zawarciu umowy i w trakcie realizacji zamówienia, b)obniżenie podanej w umowie ceny, jeżeli strony tak postanowią, c)wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, np. niekorzystne warunki atmosferyczne ( tylko w przypadku ZAD III), d)zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron, e)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót (np. robót dodatkowych), f)inne niż wskazane w ust. a-e) okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materiałów lepszej jakości, g)aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia. 2.Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 70-311 Szczecin, al. Piastów 48 lub osobiście w Dziale Technicznym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy al. Piastów 48, IV piętro, pokój 415.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Główna ZUT w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pokój 119 - I piętro (Budynek Rektoratu)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAD I - Remont toalety z dodatkową wymianą pionu kanalizacyjnego z podejściami oraz przystosowanie części korytarza na pomieszczenie do przechowywania fartuchów w Katedrze Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAD - II Remont korytarzy po awaryjnym zbiciu spękanych tynków w Katedrze Ochrony i Kształtowania Środowiska.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAD III - Malowanie pokrycia dachu hali w konstrukcji stalowej.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAD IV - Remont sali ćwiczeń w Zakładzie Biochemii..