Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.zut.edu.pl/


Szczecin: Robót remontowych w budynkach Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie: ZAD I - Remont dachu budynku przy al. Piastów 50; ZAD II - Remont sali komputerowej nr 316 oraz wymiana drzwi przeciwpożarowych w budynku przy al. Piastów 50 oraz remont sali komputerowej nr 326 w budynku przy ul. Żołnierskiej 50 i wymiana płytek gresowych na polbruk.
Numer ogłoszenia: 280492 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Robót remontowych w budynkach Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie: ZAD I - Remont dachu budynku przy al. Piastów 50; ZAD II - Remont sali komputerowej nr 316 oraz wymiana drzwi przeciwpożarowych w budynku przy al. Piastów 50 oraz remont sali komputerowej nr 326 w budynku przy ul. Żołnierskiej 50 i wymiana płytek gresowych na polbruk..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w budynkach Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie: ZAD I - Remont dachu budynku przy al. Piastów 50 polegający na remoncie dachu drewnianego - rozbiórce: pokrycia papowego, rynien, rur spustowych, obróbek murów ogniowych, przemurowanie kominów, wymiana dekowania, uzupełnienie, naprawa pokrycia papowego, wykonanie rynien, rur spustowych , obróbek z blachy stalowej ocynkowanej, demontaż i ponowny montaż rur wentylacyjnych; ZAD II - Remont sali komputerowej nr 316 oraz wymiana drzwi przeciwpożarowych w budynku przy al. Piastów 50 oraz remont sali komputerowej nr 326 w budynku przy ul. Żołnierskiej 50 i wymiana płytek gresowych na polbruk roboty polegające na odbiciu tynków wew, wykonanie sufitów podwieszanych, uzupełnienie tynków malowanie farbami olejnymi tynków, grzejników, rur, gruntowanie i malowanie farbami emulsyjnymi tynków wewnętrznych zwykłych, gładzi gipsowych z gipsu szpachlowego, sufitów podwieszanych, drzwi; dostawa i montaż żaluzji okiennych oraz drzwi aluminiowych, rozebranie posadzki z gresu, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej. Demontaż i montaż grzejnika, zaworów grzejnikowych, próby szczelności. Demontaż opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego - gniazd instalacyjnych, puszek i odgałęźników. Ułożenie nowej instalacji elektrycznej; montaż opraw oświetleniowych, montaż osprzętu elektrycznego. Sprawdzenia i pomiary elektryczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wymaganego wadium wynosi: dla ZAD I - 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych), dla ZAD II - 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie są wymagane

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a) Zmiana terminu w przypadku braków w dokumentach budowy ujawnionych po zawarciu umowy i w trakcie realizacji zamówienia, b) obniżenie podanej w umowie ceny, jeżeli strony tak postanowią, c) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy, np. niekorzystne warunki atmosferyczne, d) zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron, e) zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych robót (np. robót dodatkowych), f) inne niż wskazane w ust. a-e) okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, np. zastosowanie lepszej technologii wykonania lub zastosowanie materiałów lepszej jakości, g) aktualizacja rozwiązań z uwagi na zmiany obowiązujących przepisów odnoszących się do tego zamówienia. 2. Postanowienia ust. 1 nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 70-311 Szczecin, al. Piastów 48 lub osobiście w Dziale Technicznym Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy al. Piastów 48, IV piętro, pokój 415.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Kancelarii Głównej ZUT w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pokój 119 - I piętro (Budynek Rektoratu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAD I - REMONT DACHU BUDYNKU WBiA PRZY AL. PIASTÓW 50.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAD II - REMONT SALI KOMPUTEROWEJ NR 316 ORAZ WYMIANA DRZWI PRZECIWPOŻAROWYCH W BUDYNKU WBIA PRZY AL. PIASTÓW 50 ORAZ REMONT SALI KOMPUTEROWEJ NR 326 W BUDYNKU PRZY UL. ŻOŁNIERSKIEJ 50 I WYMIANA PŁYTEK GRESOWYCH NA POLBRUK.