Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.zut.edu.pl/


Szczecin: Wykonanie czynności asystenta kierownika projektu współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego
Numer ogłoszenia: 356482 - 2012; data zamieszczenia: 19.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czynności asystenta kierownika projektu współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie czynności asystenta kierownika projektu współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego pod nazwą: Wspieranie naturalnego rozrodu wędrownych ryb łososiowatych (troć i łosoś), zlewni Dolnej Odry i Zalewu Szczecińskiego w oparciu o przyjazne środowisku działanie w postaci budowy tarlisk, monitoring biologiczny i środowiskowy oraz znaczenie projektu dla rozwoju i restrukturyzacji społeczno-gospodarczej regionu, w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, Środek 3.1. Działania wspólne. Umowa nr 00010-61720-OR1600006/12 2. Projekt realizowany będzie w trzech etapach czasowych, pierwszy obejmujący 12 miesięcy, drugi 12 miesięcy oraz trzeci 7 miesięcy. Celem projektu jest rozwój i restrukturyzacja obszarów, na których jest prowadzony chów i hodowla ryb lub innych organizmów wodnych. Zakres terytorialny projektu obejmuje województwo zachodniopomorskie: gmina Recz/rzeka Ina, działka nr 314, gmina Suchań, Suchanówko/rzeka Reczyca, działka nr 447, gmina Choszczno, Piasecznik/kanał Sławęcinka, działka nr 183, gmina Przybiernów, Czarnogłowy/rzeka Wołczenica, działka nr 1/3, gmina Przybiernów, Babigoszcz/rzeka Gowienica, działka nr 183. 3. Do obowiązków asystenta kierownika projektu należeć będzie szczególności: · koordynowanie działań przewidzianych w projekcie, · obsługa techniczna i administracyjna projektu, · nadzór nad realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego projektu, · udział w naradach roboczych z zespołami wykonawczymi projektu w wymiarze ok. 3 razy w tygodniu, przez okres trwania projektu, · udział w wizjach lokalnych w miejscach prowadzenia badań w ramach projektu, · przygotowanie projektów wniosków o płatność, sprawozdań, harmonogramów i innych dokumentów, · opracowywanie materiałów do szkoleń i seminariów (prezentacje, postery) oraz przygotowywanie publikacji do druku (statystyka, strona graficzna), stanowiących dorobek projektu, · udział w opracowywaniu wyników dla każdego z etapów projektu. Asystent kierownika projektu zostanie zatrudniony na podstawie trzech następujących po sobie umów zlecenia, dotyczących realizacji każdego z etapów projektu osobno..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane w niniejszym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Przed podpisaniem umowy Wykonawca złoży Oświadczenie, że spełni w realizacji zamówienia warunki jakich oczekuje od wykonawcy Zamawiający, wymieniane w Dz. II ust. 3 w związku z warunkiem wiedzy i doświadczenia jak w Dz. IV ust.2 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje zmiany treści umowy, o których mowa w art. 144 ust. 1 PZP. Zmiana nastąpi wyłącznie w przypadkach i na warunkach wskazanych poniżej. 2.Ustalony w umowie na podstawie Dz. III i Dz. XIV ust. 1 specyfikacji termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji zaistniałej po stronie zamawiającego na etapie po złożeniu ofert w niniejszym postępowaniu i wykonanie umowy będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych umową; 2) wstrzymania przez zamawiającego wykonywania umowy (zawieszenie terminów wynikających z umowy) i jej aktualizacji z powodu opóźnienia lub zawieszenia przekazywania zamawiającemu środków finansowych, z których płatne jest wynagrodzenie z tytułu umowy przez ich dysponenta (dot. Umowy o dofinansowanie Nr 00010-61720-OR1600006/12) 3) wystąpienia zjawisk przyrody (klimat i biologia) związanych w rozrodem chowem i hodowlą, ryb lub innych organizmów wodnych, mających istotny wpływ na prawidłową realizację zakresu umowy Nr 00010-61720-OR1600006/12 3. Wskazanie nowego terminu , o którym mowa w ust. 2 niniejszego działu będzie również dopuszczalne z powodu Siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą zamawiającego i wykonawcy i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nieuniknione, nawet po przedsięwzięciu przez zamawiającego lub wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 3 dni. 4. niezależnie od postanowień ust. 2 - 3 przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż wykonawca stroną, 3) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego; 4) W przypadku ustawowej zmiany stawki VAT wynagrodzenie należne wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji o kwotę VAT wynikającą ze stawki VAT obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku: a) wysokość wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy ustalana będzie każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki VAT obowiązującej na dzień powstania obowiązku podatkowego (wystawienia faktury=rachunku), b) cena netto wynagrodzenia należnego wykonawcy nie ulega zmianie, c) podstawą do ustalenia wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy uwzględniającego aktualną stawkę VAT będą postanowienia zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania umowy, o których mowa w ust. 2 - 4 wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez zamawiającego i wykonawcę w formie pisemnej aneksu do umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Dział Zamówień Publicznych, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pok.403-404, budynek JM, IVp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 14:00, miejsce: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Dział Zamówień Publicznych, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pok.403-404, budynek JM, IVp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wspieranie naturalnego rozrodu wędrownych ryb łososiowatych (troć i łosoś), zlewni Dolnej Odry i Zalewu Szczecińskiego w oparciu o przyjazne środowisku działanie w postaci budowy tarlisk, monitoring biologiczny i środowiskowy oraz znaczenie projektu dla rozwoju i restrukturyzacji społeczno-gospodarczej regionu w ramach Programu Operacyjnego -Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, Środek 3.1. Działania wspólne. Umowa nr 00010-61720-OR1600006/12.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak