Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.zut.edu.pl/


Szczecin: BUDOWA INFRASTRUKTURY TELEKOMUNIKACYJNEJ W RELACJI: AKADEMIA MORSKA, UL. WAŁY CHROBREGO 1-2 - OŚRODEK SZKOLENIOWY RATOWNICTWA MORSKIEGO, UL. LUDOWA 7/8 WYKONYWANEGO JAKO ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Numer ogłoszenia: 7049 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA INFRASTRUKTURY TELEKOMUNIKACYJNEJ W RELACJI: AKADEMIA MORSKA, UL. WAŁY CHROBREGO 1-2 - OŚRODEK SZKOLENIOWY RATOWNICTWA MORSKIEGO, UL. LUDOWA 7/8 WYKONYWANEGO JAKO ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury Dz.U. 202 poz. 2072 z dnia 16.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, na którą składać się będą: - projekt budowlany wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wszelkich wymaganych prawem do celów realizacji niniejszego zamówienia opinii (w tym ZUD), uzgodnień (w tym z dysponentami budynków i terenów), decyzji i pozwoleń (w tym pozwolenia na budowę) i innych niezbędnych. - projekt wykonawczy, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót, - kosztorys inwestorski, - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów. b) Wykonanie robót budowlano-montażowych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową wraz z wykonaniem projektu organizacji ruchu i uzyskaniem zgody na zajęcie pasa drogowego, c) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót, d) Opracowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu robót, e) Zgłoszenie w imieniu Zamawiającego do odpowiednich jednostek nadzoru budowlanego o zakończeniu robót (stosownie do wymogów wynikających z przepisów).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 45.00.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem ubiegania się Wykonawcy o udzielenie niniejszego zamówienia jest wniesienie Zamawiającemu, w celu zabezpieczenia oferty Wykonawcy, wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Sposób i forma wniesienia wadium podane został w dziale VI SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie są wymagane

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi w przypadkach i na warunkach określonych w § 13 wzoru umowy. 1. Terminy wynikające z umowy, w tym terminy rozpoczęcia lub zakończenia prac projektowych i robót budowlanych ustalone przez Strony w trybie i na warunkach określonych w § 2 wzoru umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) Zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych Umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przez Wykonawcę na etapie wykonywania prac projektowych bądź robót budowlanych, a wykonanie zamówień objętych Umową będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych Umową; 2) Zachodzić będzie konieczność wykonania prac projektowych lub robót budowlanych dodatkowych, albo zastosowania materiałów zamiennych; 3) Niezawinionej przez Wykonawcę zwłoki Zamawiającego w przystąpieniu do dokonania odbiorów, przekazaniu Wykonawcy Terenu budowy i dokumentów, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych Umową na Wykonawcę lub Zamawiającego; 4) W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych niesprzyjających dla należytego i zgodnego z regułami sztuki budowlanej wykonania robót, co zostanie potwierdzone przez Zamawiającego; 5) Przerwania realizacji prac budowlanych przez właściwe organy administracji publicznej, bądź orzeczeniem sądu; 6) Przedłużających się z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę terminów postępowań przed organami administracji publicznej oraz sądami o wydanie decyzji niezbędnych do wykonania objętych Umową prac; 7) Opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu Siły wyższej. 2. Określone w § 4 wzoru umowy Wynagrodzenie może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; 2) Zachodzić będzie konieczność wykonania robót dodatkowych; 3) Zachodzić będzie konieczność wykonania robót zamiennych lub zastosowania materiałów zamiennych. Roboty zamienne należy rozumieć jako takie rozwiązania, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia a wprowadzają jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy bądź zamieniają prace i nakłady w danej kategorii CPV. 4) Zamawiający zleci wyłączenie części robót lub innych prac z zakresu umowy; 5) Nastąpi gwałtowna dekoniunktura na rynku materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania Umowy. 3. Niezależnie od postanowień ust. 1 i 2 przewiduje się możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku, gdy: 1) Nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 2) Nastąpi zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 3) Wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 4. Dopuszczona zostanie również zmiana oznaczeń Stron oraz zmiana tekstu Umowy w zakresie nie wskazanym w ust. 1 - 3, jeżeli zmiany nie będą miały wpływu na treść ustalonych w Umowie zobowiązań Stron. 5. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania Umowy, o których mowa w ust. 1-4: 1) Mogą zostać dokonane wyłącznie na podstawie i w granicach art.144 ust. 1 PZP; 2) Wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez Strony w formie pisemnej aneksu do Umowy. 6. Zmiany Umowy z przyczyn wskazanych w ust. 1 - 2 zostaną wprowadzone w zakresie ustalonym negocjacjami Stron, z uwzględnieniem postanowień ust. 7 - 10. 7. Ocena wystąpienia wskazanej w ust. 1 pkt 1) podstawy zmiany Umowy zostanie dokonana z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy wynikającego ze ryczałtowej formy jego wynagrodzenia (§ 4 umowy). 8. Podstawa zmiany wynagrodzenia z przyczyny wskazanej w ust. 2 pkt 1) może nastąpić wyłącznie o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT. 9. Podstawę zmiany ustalonego w Umowie Wynagrodzenia z przyczyn wskazanych w ust. 2 pkt 2) lub 3) w zakresie dotyczącym robót budowlanych stanowią wskazane w Ofercie Wykonawcy dane do kosztorysowania, tj.: 9.1. Stawki roboczogodziny kosztorysowej; 9.2. Wskaźnika kosztów pośrednich; 9.3. Wskaźnika zysku; 10. Niezależnie od postanowień ust. 9 Strony zgodnie ustalają, iż w przypadku zmniejszenia zakresu robót, o którym mowa w ust. 2 pkt 4) podstawę do pomniejszenia Wynagrodzenia stanowić może wartość robót, o które pomniejszono zakres robót, wyliczona na podstawie cen jednostkowych kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę na etapie projektowania. 11. Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą odbywały się w formie aneksów sporządzanych na piśmie za zgodą obydwu stron umowy, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Techniczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 48, IV pietro pok. 417 (Budynek Jednostek Międzywydziałowych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie