Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.zut.edu.pl/


Szczecin: Zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie sieci oświetlenia zewnętrznego terenu Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej przy al. Piastów 42 ZUT w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 8081 - 2013; data zamieszczenia: 14.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na przebudowie sieci oświetlenia zewnętrznego terenu Wydziału Technologii i Inżynierii Chemicznej przy al. Piastów 42 ZUT w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) Wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym na dzień jej wykonania Prawem budowlanym oraz zasadami wiedzy technicznej, na którą składać się będą: - inwentaryzacja geodezyjna (wtórnik) przyległego terenu. - projekt budowlany wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień (w tym użytkownika) oraz zgłoszenie w WUiAB Urzędu Miejskiego w Szczecinie robót nie wymagających pozwolenia na budowę a w przypadku, jeżeli uzyskanie pozwolenia na budowę jest konieczne zgodnie z obowiązującymi przepisami uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę, - kosztorys inwestorski, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. b) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową. c) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót. d) Opracowanie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów odbiorowych. Zakres dokumentacji projektowej na przewidywane roboty budowlane powinien uwzględniać: 1.1. aktualizację mapy zasadniczej terenu objętego projektem z uwzględnieniem koncepcji użytkownika dot. przebudowy oświetlenia; 1.2. demontaż starych 20 szt. słupów z oprawami; 1.3. montaż nowych 21 szt. zestawów lamp zewnętrznych, w obecnej lub nowej lokalizacji wg koncepcji użytkownika; 1.4. wprowadzenie niezbędnych zmian w instalacji elektrycznej; 1.5. roboty towarzyszące, polegające na uporządkowaniu terenu po pracach instalacyjnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4, 45.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem ubiegania się Wykonawcy o udzielenie niniejszego zamówienia jest wniesienie Zamawiającemu, w celu zabezpieczenia oferty Wykonawcy, wadium w wysokości 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). Forma i sposób wniesienia wadium podane zostały w dziale VI SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie są wymagane

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi w przypadkach i na warunkach określonych w § 13 wzoru umowy, a mianowicie: 1. Terminy wynikające z umowy, w tym terminy rozpoczęcia lub zakończenia prac projektowych i budowlanych ustalone przez Strony w trybie i na warunkach określonych w § 2 umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: 1)Zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych Umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przez Wykonawcę na etapie wykonywania prac projektowych bądź robót budowlanych, a wykonanie zamówień objętych Umową będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych Umową; 2)Zachodzić będzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zastosowania materiałów zamiennych; 3)Niezawinionej przez Wykonawcę zwłoki Zamawiającego w przystąpieniu do dokonania odbiorów, przekazaniu Wykonawcy Terenu budowy i dokumentów, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych Umową na Wykonawcę lub Zamawiającego; 4)W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych niesprzyjających dla należytego i zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania robót, co zostanie potwierdzone przez Zamawiającego; 5)Przerwania realizacji prac budowlanych przez właściwe organy administracji publicznej, bądź orzeczeniem sądu; 6)Przedłużających się z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę terminów postępowań przed organami administracji publicznej oraz sądami o wydanie decyzji niezbędnych do wykonania objętych Umową prac; 7)Opóźnień i niedotrzymania terminów wynikających z powodu Siły wyższej. 2. Określone w § 4 umowy Wynagrodzenie może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1)Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; 2)Zachodzić będzie konieczność wykonania prac projektowych dodatkowych lub robót dodatkowych; 3)Zachodzić będzie konieczność wykonania robót zamiennych lub zastosowania materiałów zamiennych. Roboty zamienne należy rozumieć jako takie rozwiązania, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia a wprowadzają jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy bądź zamieniają prace i nakłady w danej kategorii CPV. 4)Zamawiający zleci wyłączenie części robót lub innych prac z zakresu umowy; 5)Nastąpi gwałtowna dekoniunktura na rynku materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania Umowy. 3. Niezależnie od postanowień ust. 1 i 2 przewiduje się możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku, gdy: 1)Nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 2)Nastąpi zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy; 3)Wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 4. Dopuszczona zostanie również zmiana oznaczeń Stron oraz zmiana tekstu Umowy w zakresie niewskazanym w ust. 1 - 3, jeżeli zmiany nie będą miały wpływu na treść ustalonych w Umowie zobowiązań Stron. 5. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania Umowy, o których mowa w ust. 1-4: 1)Mogą zostać dokonane wyłącznie na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP; 2)Wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez Strony w formie pisemnej aneksu do Umowy. 6. Zmiany Umowy z przyczyn wskazanych w ust. 1 - 2 zostaną wprowadzone w zakresie ustalonym negocjacjami Stron, z uwzględnieniem postanowień ust. 7 - 10. 7. Ocena wystąpienia wskazanej w ust. 1 pkt 1) podstawy zmiany Umowy zostanie dokonana z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy wynikającego ze ryczałtowej formy jego wynagrodzenia (§ 4 umowy). 8. Podstawa zmiany wynagrodzenia z przyczyny wskazanej w ust. 2 pkt 1) może nastąpić wyłącznie o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT. 9. Podstawę zmiany ustalonego w Umowie Wynagrodzenia z przyczyn wskazanych w ust. 2 pkt 2) lub 3) w zakresie dotyczącym robót budowlanych stanowią wskazane w ofercie Wykonawcy dane do kosztorysowania tj.: 9.1.Stawki roboczogodziny kosztorysowej; 9.2.Wskaźnika kosztów pośrednich; 9.3.Wskaźnika zysku. 10. Niezależnie od postanowień ust. 9 Strony zgodnie ustalają, iż w przypadku zmniejszenia zakresu robót, o którym mowa w ust. 2 pkt 4) podstawę do pomniejszenia Wynagrodzenia stanowić może wartość robót, o które pomniejszono zakres robót, wyliczona na podstawie cen jednostkowych kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę na etapie projektowania. 11. Wszelkie zmiany umowy będą odbywały się w formie aneksów sporządzanych na piśmie za zgodą obydwu stron umowy, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Techniczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pok. 417 (IV piętro Budynek Jednostek Międzywydziałowych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Główna Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pok. 119 (Budynek Rektoratu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie