Szczecin: Opracowanie pięciu strategii na wdrożenie
wyników stażu lub badań
Numer ogłoszenia: 19172 - 2014; data
zamieszczenia: 16.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie pięciu strategii na wdrożenie wyników stażu lub badań.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pięciu strategii na potrzeby projektu UDA-POKL.08.02.01-32-040/11-00, CZAS NA STAŻ II - DYFUZJA WIEDZY POMIĘDZY UCZELNIĄ A BIZNESEM, realizowanego przez Regionalne Centrum Innowacji i Transferu Technologii Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie - zwanych dalej opracowaniem strategii. 2. Zakres przedmiotowy zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca. 4. Szczegółowe warunki wykonania czynności składających się na przedmiot niniejszego zamówienia określone zostały w dziale XIV SIWZ..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.12.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane w niniejszym zamówieniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaz będzie zawierał co najmniej trzy opracowania strategii dotyczących wdrożeń, rozumiane jako odrębnie zawarte umowy o wartości co najmniej 10.000,00 (dziesięć tysięcy złotych) każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wiedzę i doświadczenie wymagane i niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): a) pomniejszenie ilości (liczby) opracowań strategii objętych umową połączone z obniżeniem ceny wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w dziale XIV ust. 4) o cenę jednostkową, wskazaną w Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji, jeżeli wystąpią okoliczności wynikające z realizacji projektu UDA-POKL.08.02.01-32-040/11-00 lub jego aktualizacji, b) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy; c) zmiana przedmiotu umowy w celu dostosowania opracowania strategii, o których mowa w Załączniku nr 1 specyfikacji, do zmian treści przepisów jakie mogą ewentualnie wystąpić w czasie od momentu podpisania umowy do czasu jej wykonania; d) zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron; e) inne niż wskazane w pkt. a) - d) okoliczności, jeżeli w stosunku do zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego. 2. Postanowienia ust. 1, nie będą stanowiły dla żadnej ze stron zawartej umowy jednostronnego zobowiązania do zawarcia aneksu (obie strony muszą zgodzić się na zawarcie aneksu). 3. Zmiana zawartej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4. W sprawach nieuregulowanych w zawartej umowie stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego, z zastrzeżeniem przepisów art. 139 - 151 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku konfliktu między postanowieniami zawartej umowy oraz załączonymi dokumentami, postanowienia zawartej umowy posiadają pierwszeństwo, w zakresie, w jakim umowa jest w stanie to określić. 6. Kwestie sporne powstałe w związku z realizacją zawartej umowy strony zobowiązują się rozstrzygać w drodze mediacji, a w przypadku braku porozumienia, w drodze postępowania sądowego w Sądzie Powszechnym właściwym dla siedziby Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie,
Dział Zamówień Publicznych, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pok. 403-404, BJM
IV p..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2014 godzina 14:00, miejsce: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Dział Zamówień Publicznych, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48, pok. 403-404, BJM IV p..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: UDA-POKL.08.02.01-32-040/11-00, CZAS NA STAŻ II - DYFUZJA WIEDZY POMIĘDZY UCZELNIĄ A BIZNESEM.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak