Szczecin: WYKONANIE REMONTU W BUDYNKU JEDNOSTEK
MIĘDZYWYDZIAŁOWYCH PRZY AL. PIASTÓW 48 OBIEKCIE ZACHODNIOPOMORSKIEGO
UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE Zadanie I - remont portierni i
sanitariatu na parterze Zadanie II - remont pomieszczeń nr 508, 509, 510, 511 z
przeznaczeniem dla Działu BHP 2 postępowanie
Numer ogłoszenia: 258606
- 2014; data zamieszczenia: 01.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU W BUDYNKU JEDNOSTEK MIĘDZYWYDZIAŁOWYCH PRZY AL. PIASTÓW 48 OBIEKCIE ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE Zadanie I - remont portierni i sanitariatu na parterze Zadanie II - remont pomieszczeń nr 508, 509, 510, 511 z przeznaczeniem dla Działu BHP 2 postępowanie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje roboty ogólnobudowlane związane: Zad 1 - z remontem portierni i sanitariatu na parterze w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 obiekcie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie Roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, demontażowe, uzupełnianie ścian, wykonanie tynków, przecieranie istniejących tynków, gruntowanie podłoży, malowanie ścian, sufitów, wstawienie ścianki z płyty g-k, izolacje przeciwwilgociowe, licowanie ścian płytkami, wstawienie drzwi, obudowa pionów, wykonanie naświetli z PCW, kratek wentylacyjnych, posadzki z płytek. Roboty sanitarne: demontaż grzejnika, zaworów grzejnikowych, urządzeń sanitarnych, rurociągów i podejść, baterii, wpustów, włazu, a następnie montaż urządzeń sanitarnych, rurociągów i podejść, baterii, zaworów, wpustów ściekowych, ustępów, podgrzewacza, grzejnika zaworu grzejnikowego, płukanie instalacji oraz próby szczelnści , Roboty elektryczne: roboty instalacyjne - osprzęt elektryczny (puszki, gniazda instalacyjne, wtyczkowe), tablic rozdzielczych, montaż interkomu wykonanie przełączeń obwodów w puszkach instalacyjnych, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania. Zad 2 - z remontem pomieszczeń nr 508, 509, 510, 511 z przeznaczeniem dla Działu BHP- roboty budowlane uzupełnianie ścian, wykonanie tynków, przecieranie istniejących tynków, gruntowanie podłoży, malowanie ścian, sufitów, wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych, obsadzenie kratek wentylacyjnych; roboty sanitarne - demontaż i montaż grzejnika, próba szczelności, roboty elektryczne: roboty instalacyjne - osprzęt elektryczny (puszki, gniazda instalacyjne, wtyczkowe), pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.46-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wymaganego wadium wynosi dla Zad. I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), dla Zad. II - nie jest wymagalne.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca. wykaże, że wykonał dla ZAD I - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej trzy zamówienia (najważniejsze roboty) o wartości minimum dla: 100 000 zł brutto (każde), ,obejmujące swoim zakresem roboty budowlane zbliżone rodzajowo z opisem przedmiotu niniejszego zamówienia, przy czym przynajmniej jedno z tych trzech zamówień obejmowało w swoim zakresie remont pomieszczeń oraz węzłów sanitarnych. Do Wykazu robót najważniejszych Wykonawca ma dołączyć dowody określające czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są: dokumenty wskazane w § 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz inne dokumenty zgodnie z § 9 ust. 2 tego Rozporządzenia, tj. Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 Rozporządzenia z dnia 30 12.2009 r. Zastosowanie ma również w ocenie warunków spełnienia udziału w postępowaniu zapis działu V ust. 3 w zakresie zachowania proporcji w odniesieniu do udziału innych podmiotów jakimi posłuży się Wykonawca przy realizacji zamówienia, tj. zamieszczenia na Wykazie stosownych pozycji odnoszących się do wykonanych robót przez wykonawcę i inny podmiot
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniejszych regulacji oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 z późn. zm.) a w szczególności osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych, pełniący rolę kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej dla ZAD I i II, b) kierownik robót w specjalności sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla ZAD I, c) kierownik robót w specjalności sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla ZAD I i II.Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 i 3a do SIWZ, zamieszczone w nim informacje w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w dziale V ust 1 pkt 1.3 SIWZ. Wraz z wykazem Wykonawca składa oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie, że posiada aktualne dokumenty. Wraz z wykazem Wykonawca składa oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie opłaconej polisy potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż 100 000 zł dla ZAD I.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
nie są wymagane
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi w przypadkach i na warunkach określonych poniżej: 1. Terminy wynikające z umowy, w tym terminy rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych ustalone przez Strony w trybie i na warunkach określonych w § 2 umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) Zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych Umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przez Wykonawcę robót budowlanych, a wykonanie zamówień objętych Umową będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych Umową; 2) Niezawinionej przez Wykonawcę zwłoki Zamawiającego w przystąpieniu do dokonania odbiorów, przekazaniu Wykonawcy Terenu budowy i dokumentów, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych Umową na Wykonawcę lub Zamawiającego; 3) Wstrzymania przez Zamawiającego lub organy administracji publicznej (w tym orzeczeniem sądu) prac objętych Umową, w szczególności z powodu zagrożenia życia lub zdrowia na budowie - o czas wstrzymania prac. 4) Opóźnień i niedotrzymania terminów spowodowanych wystąpieniem Siły wyższej. 2. Określone w § 4 umowy Wynagrodzenie może ulec zmianie w następujących przypadkach: 1) Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Maksymalną granicą zmiany, o której mowa w niniejszym ustępie może być wyłącznie kwota wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT. Zmiana dotyczyć może wyłącznie tych części wynagrodzenia, które dotyczą czynności, których wykonanie podlega opodatkowaniu zmienioną stawką podatku VAT. 2) Wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub zastosowania materiałów zamiennych. Roboty zamienne należy rozumieć jako takie rozwiązania, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia a wprowadzają jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy bądź zamieniają prace i nakłady w danej kategorii CPV. Wskazana zmiana Umowy będzie niedopuszczalna, jeżeli miałaby prowadzić do zastosowania materiałów o jakości niższej niż wymagana na podstawie Umowy (Dokumentacji projektowej) lub zmiana połączona byłaby z roszczeniem Wykonawcy o zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy. 3) Pomniejszenia - w uzasadnionych przypadkach - zakresu rzeczowego Umowy o zamówienie (wyłączenie części robót lub innych prac z zakresu Umowy), połączonego jednak zawsze z pomniejszeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 Wzoru umowy. 4) Nastąpi gwałtowna dekoniunktura na rynku materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania Umowy. 3. Niezależnie od postanowień ust. 1 i 2 przewiduje się możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku, gdy: 1) Zachowanie istniejących postanowień Umowy będzie niemożliwe wskutek nakazów, decyzji, czy innego rodzaju rozstrzygnięć administracji publicznej; 2) Okaże się to konieczne w celu umożliwienia realizacji Umowy w sposób zgodny z powszechnie lub miejscowo obowiązującymi przepisami prawa; 3) Gdy nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 4) Wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego. 5) Nastąpi zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 6) Dopuszczalna będzie zmiana umowy wprowadzająca do umowy podwykonawstwo, w sytuacji w jakiej podwykonawstwo objęte zakresem niniejszego zamówienia nie zostało zgłoszone do oferty (dział X ust. 4 SIWZ). Zmiana zakresu podwykonywanych robót może być uznana za nieistotną zmianę umowy w sprawie zamówienia, jeżeli Wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa. W takim przypadku warunki zmiany umowy o zamówienie określać będą odpowiednio postanowienia § 1* istotnych postanowień umowy z załącznika nr 7 SIWZ (odpowiednie wprowadzenie do umowy). 4. Dopuszczona zostanie również zmiana oznaczeń Stron oraz zmiana tekstu Umowy w zakresie niewskazanym w ust. 1 - 3, jeżeli zmiany nie będą miały wpływu na treść ustalonych w Umowie zobowiązań Stron. 5. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania Umowy, o których mowa w ust. 1-4: 1) Mogą zostać dokonane wyłącznie na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP; 2) Wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez Strony w formie pisemnej aneksu do Umowy. 6. Zmiany Umowy z przyczyn wskazanych w ust. 1 - 2 zostaną wprowadzone w zakresie ustalonym negocjacjami Stron, z uwzględnieniem postanowień ust. 7 - 9. 7. Podstawę zmiany ustalonego w Umowie Wynagrodzenia z przyczyn wskazanych w ust. 2 pkt 2) lub 3) w zakresie dotyczącym robót budowlanych stanowią wskazane w ofercie Wykonawcy dane do kosztorysowania a w przypadku wystąpienia konieczności zastosowania materiałów zamiennych, ceny tych materiałów należy przyjąć wg średnich stawek Sekocenbudu za dany kwartał. 8. Niezależnie od postanowień ust. 7 Strony zgodnie ustalają, iż w przypadku zmniejszenia zakresu robót określonego w SIWZ, podstawę do pomniejszenia Wynagrodzenia stanowić może wartość robót, o które pomniejszono zakres robót, wyliczona na podstawie cen jednostkowych kosztorysu ofertowego Wykonawcy. 9. Ewentualne koszty wynikające z wprowadzenia zmian Umowy, o których mowa w postanowieniach powyższych, w tym koszty powołania i wydania opinii biegłego rzeczoznawcy do zmiany wysokości wynagrodzenia w Umowie ponosić będzie strona Umowy, która wystąpi o ich wprowadzenie chyba, że konieczność zmian będzie wynikiem zawinionego postępowania strony drugiej. 10. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania Umowy, o których mowa w ust. 1- 8 niniejszego działu wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez Zamawiającego i Wykonawcę, w formie pisemnej, aneksu do Umowy. Z wyjątkiem przypadku wskazanego w ust. 1 pkt 4) oraz ust. 3 niniejszego działu, żadnej ze stron Umowy nie przysługuje roszczenie o zawarcie aneksu. Wykonawca nie odmówi Zamawiającemu zgody na wprowadzenia na teren budowy osób, sprzętu, urządzeń i innych materiałów, w tym materiałów budowlanych innego podmiotu (i koniecznych zmian Umowy z tym związanych). Zamawiający zastrzega sobie również prawo uprzedniego negocjowania z Wykonawcą zmian do Umowy, w szczególności zmian polegających na zmianie wysokości wynagrodzenia Umownego. 11. Wskazane w niniejszym dziale przyczyny (możliwości) wprowadzenia zmian Umowy mogą wystąpić na podstawie jednego lub większej liczny aneksów. Podstawę tego samego aneksu może stanowić zarówno tylko jedna lub też więcej niż jedna przyczyna (możliwość zmiany Umowy) spośród przyczyn wskazanych w niniejszym dziale. 12. Zmiany Umowy na podstawie postanowień powyższych niniejszego działu nie mogą naruszać dyspozycji art. 140 ustawy PZP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
pod adresem: Dział Techniczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu
Technologicznego w Szczecinie, 70 - 311 Szczecin przy al. Piastów 48, IV piętro,
pokój 421..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Główna ZUT w Szczecinie, 70-310 Szczecin, al. Piastów 17, pokój 119 - I piętro (Budynek Rektoratu).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - remont portierni i sanitariatu na parterze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje roboty ogólnobudowlane związane: Zad 1 - z remontem portierni i sanitariatu na parterze w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 obiekcie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie Roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, demontażowe, uzupełnianie ścian, wykonanie tynków, przecieranie istniejących tynków, gruntowanie podłoży, malowanie ścian, sufitów, wstawienie ścianki z płyty g-k, izolacje przeciwwilgociowe, licowanie ścian płytkami, wstawienie drzwi, obudowa pionów, wykonanie naświetli z PCW, kratek wentylacyjnych, posadzki z płytek. Roboty sanitarne: demontaż grzejnika, zaworów grzejnikowych, urządzeń sanitarnych, rurociągów i podejść, baterii, wpustów, włazu, a następnie montaż urządzeń sanitarnych, rurociągów i podejść, baterii, zaworów, wpustów ściekowych, ustępów, podgrzewacza, grzejnika zaworu grzejnikowego, płukanie instalacji oraz próby szczelnści , Roboty elektryczne: roboty instalacyjne - osprzęt elektryczny (puszki, gniazda instalacyjne, wtyczkowe), tablic rozdzielczych, montaż interkomu wykonanie przełączeń obwodów w puszkach instalacyjnych, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9, 45.33.00.00-9, 45.42.11.46-9.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - remont pomieszczeń nr 508, 509, 510, 511 z przeznaczeniem dla Działu BHP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zad 2 - z remontem pomieszczeń nr 508, 509, 510, 511 z przeznaczeniem dla Działu BHP- roboty budowlane uzupełnianie ścian, wykonanie tynków, przecieranie istniejących tynków, gruntowanie podłoży, malowanie ścian, sufitów, wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych, obsadzenie kratek wentylacyjnych; roboty sanitarne - demontaż i montaż grzejnika, próba szczelności, roboty elektryczne: roboty instalacyjne - osprzęt elektryczny (puszki, gniazda instalacyjne, wtyczkowe), pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.