Szczecin: WYKONANIE REMONTU W BUDYNKU JEDNOSTEK
MIĘDZYWYDZIAŁOWYCH PRZY AL. PIASTÓW 48 OBIEKCIE ZACHODNIOPOMORSKIEGO
UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE Zadanie I - remont portierni i
sanitariatu na parterze Zadanie II - remont pomieszczeń nr 508, 509, 510, 511 z
przeznaczeniem dla Działu BHP 2 postępowanie.
Numer ogłoszenia: 303958
- 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
- Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258606 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU W BUDYNKU JEDNOSTEK MIĘDZYWYDZIAŁOWYCH PRZY AL. PIASTÓW 48 OBIEKCIE ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO W SZCZECINIE Zadanie I - remont portierni i sanitariatu na parterze Zadanie II - remont pomieszczeń nr 508, 509, 510, 511 z przeznaczeniem dla Działu BHP 2 postępowanie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje roboty ogólnobudowlane związane: Zad 1 - z remontem portierni i sanitariatu na parterze w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 obiekcie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie Roboty budowlane: roboty rozbiórkowe, demontażowe, uzupełnianie ścian, wykonanie tynków, przecieranie istniejących tynków, gruntowanie podłoży, malowanie ścian, sufitów, wstawienie ścianki z płyty g-k, izolacje przeciwwilgociowe, licowanie ścian płytkami, wstawienie drzwi, obudowa pionów, wykonanie naświetli z PCW, kratek wentylacyjnych, posadzki z płytek. Roboty sanitarne: demontaż grzejnika, zaworów grzejnikowych, urządzeń sanitarnych, rurociągów i podejść, baterii, wpustów, włazu, a następnie montaż urządzeń sanitarnych, rurociągów i podejść, baterii, zaworów, wpustów ściekowych, ustępów, podgrzewacza, grzejnika zaworu grzejnikowego, płukanie instalacji oraz próby szczelnści , Roboty elektryczne: roboty instalacyjne - osprzęt elektryczny (puszki, gniazda instalacyjne, wtyczkowe), tablic rozdzielczych, montaż interkomu wykonanie przełączeń obwodów w puszkach instalacyjnych, pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania. Zad 2 - z remontem pomieszczeń nr 508, 509, 510, 511 z przeznaczeniem dla Działu BHP- roboty budowlane uzupełnianie ścian, wykonanie tynków, przecieranie istniejących tynków, gruntowanie podłoży, malowanie ścian, sufitów, wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych, obsadzenie kratek wentylacyjnych; roboty sanitarne - demontaż i montaż grzejnika, próba szczelności, roboty elektryczne: roboty instalacyjne - osprzęt elektryczny (puszki, gniazda instalacyjne, wtyczkowe), pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, sprawdzenie samoczynnego wyłączania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.42.11.46-9, 45.43.12.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie II - remont pomieszczeń nr 508, 509, 510, 511 z przeznaczeniem dla Działu BHP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.09.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24888,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29971,37
Oferta z najniższą ceną: 29971,37 / Oferta z najwyższą ceną: 46223,40
Waluta: PLN.