Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.zut.edu.pl


Szczecin: Dostawa urządzeń aparatury laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 106617 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń aparatury laboratoryjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa następujących urządzeń aparatury laboratoryjnej (z wyposażeniem) - zwana dalej SPRZĘTEM - na potrzeby działającego w strukturach organizacyjnych Zamawiającego Centrum Bioimmobilizacji i Innowacyjnych Materiałów Opakowaniowych: 1) Zestawy spektrofotometrów (spektrofotometr stacjonarny oraz spektrofotometr przenośny); 2) Wyparka rotacyjna; 3) Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem; 4) Czterostanowiskowy ekstraktor z płytą grzewczą. 2. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia przedmiotu zamówienia na 4 (cztery) samodzielne części (każda część nazywana jest dalej Zadaniem). W zakres Zadania nr 1 wchodzi dostawa zestawu spektrofotometrów (stacjonarnego i przenośnego), o których mowa w ust. 1 pkt 1) powyżej, z wyposażeniem. W zakres Zadania nr 2 wchodzi dostawa wyparki rotacyjnej, o której mowa w ust. 1 pkt 2) powyżej, z wyposażeniem. W zakres Zadania nr 3 wchodzi dostawa wirówki laboratoryjnej, o której mowa w ust. 1 pkt 3) powyżej, z wyposażeniem. W zakres Zadania nr 4 wchodzi dostawa czterostanowiskowego ekstraktora, o którym mowa w ust. 1 pkt 4) powyżej, z wyposażeniem. 3. Wymagany do zaoferowania SPRZĘT musi być fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych. Ponadto, poszczególne urządzenia aparatury laboratoryjnej, spośród wskazanych w ust. 1 niniejszego działu (i odpowiednio poszczególnych pozycjach tabel załączników 1 - 4 SIWZ) muszą (każde dla siebie) spełniać wymagania dyrektyw tzw. Nowego Podejścia Unii Europejskiej uprawniające go do oznaczenia/oznakowania znakiem CE, na podstawie przeprowadzonej oceny zgodności zakończonej wystawieniem deklaracji zgodności EU (UE). 4. Wskazane w ust. 1 pkt 4) niniejszej sekcji urządzenie aparatury laboratoryjnej (czterostanowiskowy ekstraktor) musi być wyprodukowany przez producenta stosującego w swoich działaniach normę zarządzania jakością ISO 9001 lub równoważne tej normie środki zapewnienia jakości. 5. W zakres dostawy, o której mowa w postanowieniach powyższych wchodzi minimum: 1) Sprzedaż, a także dostarczenie i wydanie Zamawiającemu oferowanego SPRZĘTU. Miejscem dostarczenia (wydania) SPRZĘTU Zamawiającemu będzie wskazane przez Zamawiającego w Umowie o zamówienie pomieszczenie/pomieszczenia Centrum Bioimmobilizacji i Innowacyjnych Materiałów Opakowaniowych, przy ul. Klemensa Janickiego 35 w Szczecinie 2) Przygotowanie do eksploatacji dostarczonego SPRZĘTU polegające na ich montażu i ustawieniu (w tym wypoziomowaniu), a także pierwszej konfiguracji i uruchomieniu; 3) Udzielenie gwarancji jakości na stanowiące przedmiot sprzedaży i dostarczenia SPRZĘTU w Zadaniu (na okres minimum wskazany dla poszczególnych Zadań w SIWZ). 6. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzą również świadczenia dodatkowe wskazane w dziale XV SIWZ (do objęcia zakresem Umowy o zamówienie) jako świadczenia wymagane do wykonania po stronie Wykonawcy po wydaniu i odbiorze przez Zamawiającego SPRZĘTU, w tym świadczenie polegające na usuwaniu wad i wykonywaniu innych świadczeń z związku z udzieloną gwarancją jakości oraz uprawnieniami Zamawiającego wynikającymi z rękojmi za wady. Minimalny okres odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady SPRZĘTU musi być równy okresowi udzielonej gwarancji jakości SPRZETU.

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.30.00-9, 38.43.62.00-2, 42.93.11.00-2, 38.54.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przypadki i warunki zmiany Umowy o zamówienie podaje dział XVI SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie (ZUT), Kancelaria Główna, al. Piastów 17, 70-310 Szczecin lub osobiście w Dziale Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Szczecin, al. Piastów 48, Budynek Jednostek Międzywydziałowych ZUT w Szczecinie, IV piętro, Dział Zamówień Publicznych pok. 404 lub 407..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowe informacje dotyczące sposobu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu: 1. W kwestiach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego ogłoszenia, ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu, w tym ocena, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ustawy PZP dokonana zostanie zgodnie z ustawą PZP. W myśl tej ustawy, przy ocenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zastosowanie mają w szczególności następujące zasady: 1) Ocena spełniania przez Wykonawcę każdego z warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez Zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: Wykonawca spełnia warunek albo Wykonawca nie spełnia warunku; 2) Ocena, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu, wymagające wykazania spełnienia przez Wykonawcę dokonywana jest na dzień nie późniejszy niż dzień, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu (art. 26 ust. 2a ustawy PZP); 3) Warunkiem niezbędnym do uznania, że Wykonawca (a w przypadku Oferty wspólnej - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) wykazał spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie również złożenie Zamawiającemu oświadczenia, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (wymóg wynikający z art. 44 ustawy PZP); 4) W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy PZP wymagane jest przedłożenie Zamawiającemu dokumentu zaznaczonego do przedłożenia w sekcji III.4.2) niniejszego ogłoszenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Wykonawcy oferty wspólnej), wskazany dokument wymaga przedłożenia w odniesieniu do każdego z tych Wykonawców; 5) W celu dokonania przez Zamawiającego oceny w zakresie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy PZP Wykonawca (a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - każdy z tych Wykonawców) składa, na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy PZP - listę albo oświadczenie, o których mowa w sekcji III.4.4) niniejszego ogłoszenia, zastrzeżeniem dalszych wymaganych ustawą czynności do ustalenia braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy PZP; 6) Oświadczenia i dokumenty zaznaczone w niniejszym ogłoszeniu jako wymagane do przedłożenia przez Wykonawców w celu potwierdzenia (wykazania) spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu należy przedłożyć Zamawiającemu, nie później niż na dzień, w którym upływa termin na składanie ofert w niniejszym postępowaniu lub (w przypadkach i zakresie wynikającym z treści art. 26 ust. 3 ustawy PZP) zostaną złożone Zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: - Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polska ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 tekst jednolity z póz. zm.) - Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - należy przez to rozumieć obowiązująca w niniejszym postępowaniu specyfikację, o której mowa w art. 36 ustawy PZP, właściwą dla trybu otwartego przyjętego w niniejszym postępowaniu..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie