Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.zut.edu.pl/


Szczecin: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach rozbudowy infrastruktury informatycznej ZUT.
Numer ogłoszenia: 209108 - 2015; data zamieszczenia: 14.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach rozbudowy infrastruktury informatycznej ZUT..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego z wyposażeniem i oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych, oraz w celu rozbudowy infrastruktury informatycznej Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 7 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji Zadaniem). Wyszczególnienie rodzaju sprzętu komputerowego i wyposażenia w ramach danego zadania, jego ilość oraz właściwości techniczne lub funkcjonalne określa załącznik nr 1 specyfikacji..

II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dla zadania nr 2 W celu wykazania wydajności oferowanych procesorów wielordzeniowych, wykonujących 64-bitowe instrukcje AMD64 lub EM64T, wydajność na liście www.spec.org dla konfiguracji z dwoma procesorami: SPECint_rate2006 = 722 SPECint_rate_base2006 = 690 SPECfp_rate2006 = 590 SPECfp_rate_base2006 = 570 w ofercie należy podać producenta i model oferowanych procesorów; wyniki testów SPECint_rate2006 oraz SPECfp_rate2006 dla serwera spełniającego wymagania wydajnościowe muszą zostać dołączone do oferty. Zamawiający dopuszcza dołączenie do oferty wydruki testu dla oferowanego serwera ze strony internetowej organizacji SPEC (www.spec.org). Dołączone wyniki muszą odpowiadać nazwie i modelowi sprzętu zaproponowanego w ofercie cenowej. Dla zadania nr 7 W celu wykazania wydajności oferowanych procesorów należy załączyć do oferty wydruk z listy http://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html zawierający model oferowanego procesora, lub samodzielnie wykonać testy oprogramowaniem PassMark Performance Test 8.0 na oferowanej jednostce centralnej, potwierdzając osiąganie przez ten model wymaganych wartości wskaźników wydajnościowych (min. średnia 7200 pkt), a wydruk z tak wykonanego testu załączyć do oferty. W przypadku zadania nr 7 jeżeli Wykonawca nie załączy wyników testu, Zamawiający w dniu wyznaczonym jako składanie ofert dokona samodzielnego sprawdzenia testu na ww. stronie internetowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o niniejsze zamówienie publiczne. Zmiana nastąpi wyłącznie w przypadkach i na warunkach wskazanych w ust. 2 - 10 niniejszego działu. 2. Ustalony w umowie na podstawie działu XV ust. 3 specyfikacji termin może ulec wydłużeniu w następujących przypadkach: a) Zachodzić będzie konieczność wykonania zamówień nie objętych umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej do przewidzenia przez wykonawcę lub zamawiającego na etapie po złożeniu ofert w niniejszym postępowaniu i wykonanie umowy będzie uzależnione od uprzedniego wykonania zamówień nieobjętych umową; b) Niezawinionych przez wykonawcę opóźnień zamawiającego w przekazaniu pomieszczeń, w których ma być zainstalowany sprzęt komputerowy lub wykonania innych czynności, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków nałożonych umową na wykonawcę; 3. Ustalony w umowie na podstawie działu XV ust. 13 specyfikacji terminy wykonania usług w ramach gwarancji i serwisu mogą ulec przedłużeniu, jeżeli ich zachowanie będzie niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy. 4. Wydłużenie terminów, o których mowa w ust. 2 i 3 niniejszego działu będzie również dopuszczalne z powodu Siły wyższej. Przez siłę wyższą będą rozumiane wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą zamawiającego i wykonawcy i których nie można było przewidzieć lub, które, choć przewidywalne, były nie¬uniknione, nawet po przedsięwzięciu przez zamawiającego lub wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Za wystąpienie Siły wyższej uznane będą w szczególności takie wydarzenia, jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, pro¬mieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. 5. Dopuszczona będzie możliwość uchylenia w umowie postanowień, o których mowa w dziale XV ust. 5 i 8 specyfikacji, jeżeli zamawiający nie otrzyma potwierdzenia MNiSW warunkującego wykonanie przez wykonawcę czynności, o których mowa w dziale XV ust. 5 specyfikacji. 6. Dopuszczona będzie możliwość pomniejszenia ilości lub rodzaju sprzętu komputerowego określonego umową (połączona z pomniejszeniem wynagrodzenia w stosunku do określonego w umowie. 7. Objęty przedmiotem umowy sprzęt komputerowy będzie mógł zostać zastąpiony, w przypadku jego wycofania z rynku lub w wyniku postępu technicznego i zastąpienia go przez sprzęt nowszej generacji lub przez inny tego samego rodzaju o parametrach technicznych i innych właściwościach nie gorszych niż stanowiący przedmiot umowy oraz odpowiadający wymaganiom ustalonym w załączniku nr 1 specyfikacji (zmiana w umowie nie może jednak prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy w stosunku do wynagrodzenia określonego w umowie). 8. Niezależnie od postanowień ust. 2 - 7 przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: a) Nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy zamawiającym a inną niż wykonawca stroną; c) Wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez wykonawcę i zamawiającego; 9. Dopuszczona zostanie również zmiana oznaczeń zmawiającego lub wykonawcy oraz zmiana tekstu umowy w zakresie niewskazanym w ust. 1 - 8, jeżeli zmiany nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań lub też nie będą dotyczyć istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 10. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania umowy, o których mowa w ust. 2 - 9 wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez zamawiającego i wykonawcę w formie pisemnej aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie al. Piastów 48, pok. 404,407, 70-311 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie al. Piastów 48, pok. 404,407, 70-311 Szczecin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak