Ogłoszenie nr 51118 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Szczecin: Modernizacja budynku Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 49
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 8054

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 18843

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, ul. Al. Piastów  17, 70310   Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690, e-mail zm@ps.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja budynku Wydziału Informatyki Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 49
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejących w budynku Wydziału rozwiązań w zakresie ochrony przeciwpożarowej oraz wentylacji, w celu dostosowania obiektu do zmienionej intensywności użytkowania budynku oraz wymagań obowiązujących przepisów. Opracowanie obejmuje następujący zakres prac: 1. budowa systemu oddymiania obydwóch klatek schodowych (A i B) wraz z wymianą okien na ostatniej kondygnacji w klatkach na okna oddymiające z siłownikami oraz zmiana kierunku otwierania drzwi zewnętrznych na zewnątrz obiektu, 2. montaż poręczy ściennej w klatce schodowej B w biegu do piwnicy 3. wprowadzenie na korytarzach każdej kondygnacji oddzieleń szklanych, dymoszczelnych, 4. wyposażenie istniejących drzwi wydzielających klatki schodowe w samozamykacze i uszczelki dymoszczelne, 5. wymiana drzwi do pomieszczenia nr 216, 6. wydzielenie drzwiami o klasie EI60 klatek schodowych na strych nieużytkowy oraz obudowanie ścian klatek schodowych płytami GKF do klasy REI60, 7. wymiana drzwi do pom. w piwnicy nr 006A, 005B, 003, 002, 001 na drzwi p.poż. w klasie EI30 8. wyposażenie w samozamykacze drzwi istniejących, które po otwarciu zawężają szerokość drogi ewakuacyjnej, 9. modernizacja istniejącej w budynku wentylacji mechanicznej wywiewnej, polegająca na wprowadzeniu w pomieszczeniach wentylacji nawiewnej, poprzez zastosowanie nawiewników podokiennych regulowanych, 10. modernizacja sposobu załączania istniejącej wentylacji mechanicznej, 11. przeniesienie istniejących hydrantów z klatek schodowych na korytarze, 12. modernizacja instalacji oświetlenia ewakuacyjnego – dostosowanie do obowiązujących przepisów, 13. likwidacja pomieszczenia archiwum w poziomie strychu nieużytkowego
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262600-6, 45410000-4, 45442199-8, 45421146-9, 45450000-6, 45316000-5, 45310000-3, 45330000-9, 45331200-8, 45330000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT398373.98
Walutapln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MANILO sp. z o.o. spółka komandytowa,  biuro@manilo.pl,  ul.Smolańska 4/205,  70-026,  Szczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 419843,06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 364592,19
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 419843,06
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.