IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Warunkiem
udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium. Wysokość wymaganego
wadium wynosi 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych). Sposób i
forma wniesienia wadium dane zostały w dziale VIII SIWZ.
IV.1.3) Przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
Wykonawca obok pisemnej formy szczegółowego kosztorysu ofertowego składa
dodatkowo jego treść utrwaloną na elektronicznym nośniku informacji (np. płyta
CD) w formacie ath.
IV.1.5.) Wymaga się złożenia
oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu (przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
IV.1.7) Informacje
na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby
uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje
dodatkowe:
W ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do
przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i
identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie
złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60 |
skrócenie terminu wykonania zamówienia |
20 |
okres gwarancji |
20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w
celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym
liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie
uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości
nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram
postępowania:
Podział dialogu na etapy w
celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania,
którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4)
Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na
której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej,
na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku
licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli
nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na
podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość
zmiany postanowień umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiana nastąpi w przypadkach i na
warunkach określonych poniżej: 1. Terminy wynikające z umowy, w tym terminy
rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych ustalone przez Strony w trybie i na
warunkach określonych w § 3 umowy mogą ulec zmianie w następujących przypadkach:
1)wystąpienia dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym
których wykonanie stało się niezbędne do wykonania zamówienia, spełniające
warunki określone w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP; 2)niezawinionego przez
Wykonawcę opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy Terenu budowy i
dokumentów, od których uzależniona jest możliwość wykonania obowiązków
nałożonych Umową na Wykonawcę lub Zamawiającego oraz opóźnienia Zamawiającego w
przystąpieniu do dokonania odbiorów; 3)wystąpienia okoliczności bezwzględnie od
Wykonawcy niezależnych, powodujących, że nie jest możliwe dochowanie terminów
określonych w Umowie lub harmonogramie. Okoliczności, o których mowa powyżej
muszą być przez Wykonawcę udowodnione na piśmie przekazanym Zamawiającemu na co
najmniej 7 dni przed danym terminem, określonym w zawartej Umowie lub załączonym
do niej harmonogramie. Zmiana terminu nie może przekraczać 75% terminu
realizacji wskazanego w Umowie. W takim przypadku termin może zostać odpowiednio
przedłużony o czas, jaki jest niezbędny dla wykonania obowiązku umownego; 4)w
przypadku gdy zmiany dotyczą zamawiania dodatkowych robót budowlanych od
dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się
niezbędne a wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości
zamówienia określonej pierwotnie w umowie, pod warunkiem że zmiana Wykonawcy nie
może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności
dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji,
zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, oraz spowodowałaby istotną
niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego; 5)w przypadku
gdy konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których
Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, zaś wartość
zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
przy czym kolejne zmiany umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy są
niedopuszczalne. 6)w przypadku gdy zmiana jest nieistotna w rozumieniu przepisów
dotyczących zamówień publicznych, w szczególności łączna wartość zmian jest
mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
PZP i zarazem jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w
umowie, przy czym kolejne zmiany Umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów
ustawy są niedopuszczalne; 7)w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający
udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału,
przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego
Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki
udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie
pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy. 8)wstrzymania przez
Zamawiającego lub organy administracji publicznej (w tym orzeczeniem sądu) prac
objętych Umową, w szczególności z powodu zagrożenia życia lub zdrowia na budowie
– o czas wstrzymania prac. 9)wstrzymania przez Zamawiającego prac objętych Umową
z powodu nieudostępnienia przez użytkownika Obiektu wskazanych pomieszczeń w
wymaganym terminie – o czas wstrzymania prac. 10)opóźnień i niedotrzymania
terminów spowodowanych wystąpieniem Siły wyższej. 11)zmniejszenia zakresu robót
przez Zamawiającego o wartość do 20%, jeżeli wykonanie tych robót nie leży w
interesie Zamawiającego. 2. Określone w § 8 Umowy Wynagrodzenie może ulec
zmianie w następujących przypadkach: 1)Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT.
Maksymalną granicą zmiany, o której mowa w niniejszym ustępie może być wyłącznie
kwota wynikająca ze zmiany stawki podatku VAT. Zmiana dotyczyć może wyłącznie
tych części wynagrodzenia, które dotyczą czynności, których wykonanie podlega
opodatkowaniu zmienioną stawką podatku VAT. 2)Wystąpienia konieczności wykonania
robót zamiennych lub zastosowania materiałów zamiennych. Roboty zamienne należy
rozumieć jako takie rozwiązania, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia
a wprowadzają jedynie zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie,
usprawniają proces budowy bądź zamieniają prace i nakłady w danej kategorii CPV.
Wskazana zmiana Umowy będzie niedopuszczalna, jeżeli miałaby prowadzić do
zastosowania materiałów o jakości niższej niż wymagana na podstawie Umowy lub
zmiana połączona byłaby z roszczeniem Wykonawcy o zwiększenie wynagrodzenia
Wykonawcy. 3)Wystąpienia konieczności innego niż określony w przedmiarach robót
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót sposobu wykonania robót
stanowiących przedmiot Umowy w innym przypadku niż wskazany w ust. 2)
niniejszego działu, w szczególności w celu możliwości uwzględnienia zmian
objętych kompetencją nadzoru inwestorskiego lub z powodu: a)Konieczności
wprowadzenia zmian do przedmiaru robót, w szczególności z powodu błędów;
b)Woli Zamawiającego dokonania zmian, w szczególności, gdy zmiany mogą się
przyczynić do skrócenia terminu wykonania robót, obniżenia kosztów wykonania
Umowy po stronie Zamawiającego, bądź uzyskania innych dodatkowych korzyści dla
Zamawiającego w stosunku do korzyści wynikających z Umowy przed zmianą. 4)
Zmiany Umowy, z tytułów, o których mowa w pkt 3) powyżej, mogą łączyć się ze
zmianą (w tym wzrostem) ustalonego w Umowie (§ 8 ust. 1 Wzoru umowy)
wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą podwyższenia wynagrodzenia będą dane zawarte w
katalogach publikowanych przez katalogi Sekocenbud, przy czym, jeżeli strony
Umowy nie ustalą inaczej, jako podstawę ustalenia nowej wysokości wynagrodzenia
przyjęte zostaną dane kalkulacyjne Sekocenbud podane w tym katalogu obowiązujące
na moment dokonywania zmiany Umowy. Strony mogą również ustalić kwotę zmiany
wynagrodzenia w oparciu o opinię biegłego rzeczoznawcy, a jeżeli przedmiotem
zmiany są materiały lub urządzenia budowlane, również w oparciu o ceny tych
materiałów i urządzeń w obrocie handlowym. 5)Niezależnie od postanowień ust. 2
pkt 1-3 niniejszego działu dopuszczona zostanie również zmiana Umowy
umożliwiająca wprowadzenie na teren budowy (podczas wykonywania tam robót
objętych Umową) osób, sprzętu, urządzeń i innych materiałów, w tym materiałów
budowlanych należących do dowolnie wskazanego przez Zamawiającego podmiotu (w
tym podmiotu wybranego w wyniku uprzednio przeprowadzonego postępowania o
udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy
PZP) w celu wykonania robót lub innych prac nie objętych Umową, których
udzielenie Wykonawcy Umowy okaże się niemożliwe w trybie określonym w art. 67
ust. 1 pkt 6) lub 7) ustawy PZP. Zmiana ta może być uwarunkowana spełnieniem
przez inny podmiot (którego osoby, sprzęt, urządzenia i materiały, w tym
materiały budowlane podlegają wprowadzeniu na teren budowy) wymogów wskazanych w
§ 2 ust. 17 Wzoru umowy. 6)Zmiana Umowy w przypadku wskazanym w pkt 5 może
łączyć się z podwyższeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 ust. 1 Wzoru
umowy, przy czym okolicznością stanowiąca podstawę wzrostu wynagrodzenia będzie
opłata wynikająca z uzasadnionego przez Wykonawcę, w związku z wykonywaniem na
terenie budowy dodatkowych (poza Umownych) robót lub innych prac, wzrostu
kosztów: a)korzystania z infrastruktury budowy, w tym istniejącego zaplecza
socjalno-biurowego, ochrony terenu budowy, wywozu nieczystości bytowych, mediów,
ogrodzenia oraz oświetlenia budowy; b)zwiększenia wysokości wynagrodzenia
kierownika budowy ze względu na zwiększony zakres obowiązków łączący się z
wykonaniem robót objętych Umową o niniejsze zamówienie na tym samym terenie
budowy co robota objęta Umową. 7)Wystąpienia konieczności pomniejszenia - w
uzasadnionych przypadkach - zakresu rzeczowego Umowy o zamówienie (wyłączenie
części robót lub innych prac z zakresu Umowy), połączonego jednak zawsze z
pomniejszeniem wynagrodzenia, o którym mowa w § 8 Wzoru umowy. 8)Wystąpienia
gwałtownej dekoniunktury na rynku materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania
Umowy. 3. Niezależnie od postanowień ust. 1 i 2 przewiduje się możliwość zmiany
postanowień Umowy w przypadku, gdy: 1)Zachowanie istniejących postanowień Umowy
będzie niemożliwe wskutek nakazów, decyzji, czy innego rodzaju rozstrzygnięć
administracji publicznej; 2)Okaże się to konieczne w celu umożliwienia
realizacji Umowy w sposób zgodny z powszechnie lub miejscowo obowiązującymi
przepisami prawa; 3)Nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących
przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy; 4)Wynikną
rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a
zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy zgodnie z
jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę
i Zamawiającego. 5)Nastąpi zmiana formy
zabezpieczenia należytego wykonania umowy – zmiana przewidziana w art.149 ust.1
PZP; 6)Dopuszczalna będzie zmiana Umowy wprowadzająca do Umowy podwykonawstwo, w
sytuacji w jakiej podwykonawstwo objęte zakresem niniejszego zamówienia nie
zostało zgłoszone do oferty (dział X ust. 4 SIWZ). Zmiana zakresu
podwykonywanych robót może być uznana za nieistotną zmianę Umowy w sprawie
zamówienia, jeżeli Wykonawca samodzielnie spełniał warunki udziału w
postępowaniu i w odniesieniu do tej części nie została wyłączona dopuszczalność
podwykonawstwa. W takim przypadku warunki zmiany Umowy o zamówienie określać
będą odpowiednio postanowienia § 2 umowy z załącznika nr 3 SIWZ. 7)Wystąpi
zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby
wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22 ust 1 PZP. Wykonawca
obowiązany jest wówczas wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca
lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w
trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 8)Nastąpi konieczność wykonania
robót zamiennych związanych z poprawą technologii lub podwyższeniem standardów
wykonania; 9)Wystąpią roboty konieczne (niezbędne), warunkujące wykonanie
zamówienia podstawowego; 4. Dopuszczona zostanie również zmiana oznaczeń Stron
oraz zmiana tekstu Umowy w zakresie niewskazanym w ust. 1 – 3, jeżeli zmiany nie
będą miały wpływu na treść ustalonych w Umowie zobowiązań Stron. 5. Pod rygorem
nieważności, zmiany i uzupełniania Umowy, o których mowa w ust. 1–4: 1)Mogą
zostać dokonane wyłącznie na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 PZP;
2)Wymagają wprowadzenia poprzez zawarcie przez Strony w formie pisemnej aneksu
do Umowy. 6. Zmiany Umowy z przyczyn wskazanych w ust. 1 – 2 zostaną wprowadzone
w zakresie ustalonym negocjacjami Stron, z uwzględnieniem postanowień ust. 7–9.
7. Podstawę zmiany ustalonego w Umowie Wynagrodzenia z przyczyn wskazanych w
ust. 2 pkt 2) lub 3) w zakresie dotyczącym robót budowlanych stanowią wskazane w
ofercie Wykonawcy dane do kosztorysowania, a w przypadku wystąpienia
konieczności zastosowania materiałów zamiennych, ceny tych materiałów należy
przyjąć wg średnich stawek Sekocenbudu za dany kwartał. 8. Niezależnie od
postanowień ust. 7 Strony zgodnie ustalają, iż w przypadku zmniejszenia zakresu
robót określonego w SIWZ, podstawę do pomniejszenia Wynagrodzenia stanowić może
wartość robót, o które pomniejszono zakres robót, wyliczona na podstawie cen
jednostkowych kosztorysu ofertowego Wykonawcy. 9. Ewentualne koszty wynikające
z wprowadzenia zmian Umowy, o których mowa w postanowieniach powyższych, w tym
koszty powołania i wydania opinii biegłego rzeczoznawcy do zmiany wysokości
wynagrodzenia w Umowie ponosić będzie strona Umowy, która wystąpi o ich
wprowadzenie, chyba że konieczność zmian będzie wynikiem zawinionego
postępowania strony drugiej. 10. Pod rygorem nieważności, zmiany i uzupełniania
Umowy, o których mowa w ust. 1 - 8 niniejszego działu wymagają wprowadzenia
poprzez zawarcie przez Zamawiającego i Wykonawcę, w formie pisemnej, aneksu do
Umowy. Z wyjątkiem przypadku wskazanego w ust. 1 pkt 4) oraz ust. 3 niniejszego
działu, żadnej ze stron Umowy nie przysługuje roszczenie o zawarcie aneksu.
Wykonawca nie odmówi Zamawiającemu zgody na wprowadzenia na teren budowy osób,
sprzętu, urządzeń i innych materiałów, w tym materiałów budowlanych innego
podmiotu (i koniecznych zmian Umowy z tym związanych). Zamawiający zastrzega
sobie również prawo uprzedniego negocjowania z Wykonawcą zmian do Umowy, w
szczególności zmian polegających na zmianie wysokości wynagrodzenia Umownego.
11. Wskazane w niniejszym dziale przyczyny (możliwości) wprowadzenia zmian
Umowy mogą wystąpić na podstawie jednego lub większej liczby aneksów. Podstawę
tego samego aneksu może stanowić zarówno tylko jedna lub też więcej niż jedna
przyczyna (możliwość zmiany Umowy) spośród przyczyn wskazanych w niniejszym
dziale. 12. Zmiany Umowy na podstawie postanowień powyższych niniejszego działu
nie mogą naruszać dyspozycji art. 140 ustawy PZP.
IV.6) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o
charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące
ochronie informacji o charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania
ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 24/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie
terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą
być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA),
które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu
zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe: