Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500150945-N-2018 z dnia 29-06-2018 r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie: Remont Domu Studenckiego Nr 3 przy al.Piastów 26 w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 558622-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, ul. Al. Piastów  17, 70310   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, e-mail zm@ps.pl, faks 0-91 449 4690.
Adres strony internetowej (url): www.zut.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont Domu Studenckiego Nr 3 przy al.Piastów 26 w Szczecinie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W zakres remontu wchodzą roboty ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne w Domu Studenckim: remont części kuchennej w portierni, pomieszczenia na węzeł cieplny, naprawa dachu oraz roboty zewnętrzne - remont chodnika przy budynku, remont zejścia do przyziemia i remont balustrad przy zejściu do pomieszczenia węzła SEC. Roboty budowlane wewnętrzne: uzupełnianie tynków, malowanie ścian, sufitów, rur, licowanie ścian płytkami, roboty posadzkowe - naprawa podłoża, posadzki cementowe, wentylacja grawitacyjna; wykonanie stałej zabudowy z szafek i ciągu blatu ze zlewozmywakiem; sufit podwieszany, wymiana stolarki drzwiowej; izolacje; wymiana i uzupełnienie balustrad; montaż drzwi stalowych do pomieszczenia węzła cieplnego; roboty dekarskie - przełożenie pokryć z dachówki, naprawa rynien. Roboty sanitarne: wymiana odcinka rurociągu z tw. szt., wymiana zlewozmywaka, umywalki, brodzika, baterii; wymiana grzejnika stalowego; wymiana wpustu ściekowego i trójnika pcv w pomieszczeniu węzła cieplnego. Roboty elektryczne: wymiana instalacji elektrycznej z osprzętem, wymiana opraw oświetleniowych; badania i pomiary elektryczne; montaż urządzeń łączności przyzywowej (domofony), modernizacja instalacji monitoringu; wymiana napędu bramy wjazdowej; zasilanie portierni. Roboty zewnętrzne: Rozebranie i ułożenie chodnika z kostki POLBRUK; remont zejścia do przyziemia - ocieplenie ścian płytami styropianowymi, licowanie ścian płytkami klinkierowymi, remont zejścia do pomieszczenia węzła SEC - rozebranie balustrad i zamontowanie nowych balustrad stalowych z zamykaną furtką dwuskrzydłową.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45450000-6, 45442100-8, 45421146-9, 45430000-0, 45431100-8, 45320000-0, 45431200-9, 45331000-9, 45310000-3, 34953300-5, 45261210-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 143465.01
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno-Usługowy KUST s.c. Marian Kurkowicz, Mirosław Stupak
Email wykonawcy: kust@pro.onet.pl
Adres pocztowy: ul. Kolumba 88/89
Kod pocztowy: 70-035
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 210336.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 210336.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210336.06
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych