Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500233170-N-2018 z dnia 27-09-2018 r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie: Roboty budowlane w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury ZUT w Szczecinie, al. Piastów 50: ZAD I – Remont i modernizacja sali 301: Cz. A – wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z klimatyzacją w sali 301; Cz. B – remont sali 301 oraz korytarza przy salach 301, 302; ZAD II – Remont toalet nr 234, 320 i 414 wraz z wymianą pionów wod.-kan.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592051-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500182758-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, ul. Al. Piastów  17, 70310   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, e-mail zm@ps.pl, faks 0-91 449 4690.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury ZUT w Szczecinie, al. Piastów 50: ZAD I – Remont i modernizacja sali 301: Cz. A – wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z klimatyzacją w sali 301; Cz. B – remont sali 301 oraz korytarza przy salach 301, 302; ZAD II – Remont toalet nr 234, 320 i 414 wraz z wymianą pionów wod.-kan.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres ZAD I obejmuje wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji w sali wykładowej oraz roboty remontowe w sali i na korytarzu. Remont instalacji elektrycznej, oprawy oświetleniowe, tablice rozdzielcze, ekran elektryczny, zasilanie rzutnika, instalacja nagłośnienia. Roboty sanitarne (c.o., skrzynka hydrantowa z wyposażeniem, demontaż i montaż grzejników). Roboty budowlane - tynki,gładzie, ścianki działowe z plyty g-k, malowanie, rozebranie posadzki z płytek i ułożenie posadzki z granitogresu; izolacje poziome i pionowe; zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych i ułożenie wykładziny tekstylnej, wymiana drzwi z ościeżnicami. ZAD II - Remont 3 toalet - demontaż i montaż armatury sanitarnej z bateriami, montaż elementów wyposażenia łazienek dla niepełnosprawnych; remont instalacji elektrycznej, tynki wewnętrzne, gładzie, malowanie,ścianki działowe z płyt g-k, licowanie ścian płytkami, izolacja pozioma i pionowa; posadzki z kamienia sztucznego. Wymiana pionów kanalizacyjnych i wodnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45262500-6, 45410000-4, 45442100-8, 45320000-0, 45430000-0, 45431100-8, 45431200-9, 45421146-9, 45331000-9, 45310000-3, 45331210-1, 45331000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: ZAD I – Remont i modernizacja sali 301: Cz. A – wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z klimatyzacją w sali 301; Cz. B – remont sali 301 oraz korytarza przy salach 301, 302
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 477680.28
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: MANILO sp. z o.o. sp. komandytowa
Email wykonawcy: biuro@manilo.pl
Adres pocztowy: ul. Smolańska 4/205
Kod pocztowy: 70-026
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 654105.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 654105.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 654105.19
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: ZAD II – Remont toalet nr 234, 320 i 414 wraz z wymianą pionów wod.-kan.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 151219.51
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany Wiktor Kożuchowski
Email wykonawcy: pbbud@tlen.pl
Adres pocztowy: ul. Szymanowskiego 13/9
Kod pocztowy: 71-416
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 228537.49
Oferta z najniższą ceną/kosztem 228537.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 301343.19
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych