Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500239819-N-2018 z dnia 05-10-2018 r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie: Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji budowlanej dotyczącej „Modernizacji Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa Zad. 3 i 4” w pawilonach A, B, C, D przy ul. Kazimierza Królewicza 4 w Szczecinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 590219-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, ul. Al. Piastów  17, 70310   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, e-mail zm@ps.pl, faks 0-91 449 4690.
Adres strony internetowej (url): www.zut.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji budowlanej dotyczącej „Modernizacji Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa Zad. 3 i 4” w pawilonach A, B, C, D przy ul. Kazimierza Królewicza 4 w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dotyczącej: ZAD 3 – Termomodernizacji pawilonów A, B, C i D wraz z łącznikiem pawilonów B-D przy ul. K. Królewicza 4, w zakresie: docieplenia elewacji, dachu i fundamentów, montażu stolarki okiennej i drzwiowej w istniejących i nowych otworach, modernizacji instalacji c.o., c.c.w. i z.w. w obiekcie. ZAD 4 - Modernizacji laboratoriów oraz pomieszczeń przyległych w pawilonach A, B, C i D wraz z łącznikiem pawilonów B-D przy ul. K. Królewicza 4, w zakresie: wykonania robót ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych, wentylacji mechanicznej oraz montażu wyposażenia laboratoryjnego; wykonania instalacji teletechnicznych (sieć strukturalna, instalacja światłowodowa, telefoniczna zewnętrzna i wewnętrzna, system sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, system telewizji dozorowej CCTV, oddymianie i sygnalizacja pożaru, system kontroli dostępu KD); zagospodarowania terenu wokół pawilonów. Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8

Dodatkowe kody CPV: 74200000-1, 74230000-0, 74222000-1, 74232000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 121951.22
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: ATELIER Mateusz Grzybowski
Email wykonawcy: mg_arch@wp.pl
Adres pocztowy: Doręgowice 43
Kod pocztowy: 89-620
Miejscowość: Chojnice
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 135546.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 135546.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 312420.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych