Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500272164-N-2018 z dnia 14-11-2018 r.
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie: Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji budowlanej dotyczącej „Przebudowy i modernizacji zespołu laboratoriów elektromobilności, efektywności energetycznej, diagnostyki i pomiarów elektrycznych” budynku Wydziału Elektrycznego przy ul. Sikorskiego 37 w Szczecinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 618500-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 32058816100000, ul. Al. Piastów  17, 70-310   Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 449 4916, e-mail dzp@zut.edu.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.zut.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla inwestycji budowlanej dotyczącej „Przebudowy i modernizacji zespołu laboratoriów elektromobilności, efektywności energetycznej, diagnostyki i pomiarów elektrycznych” budynku Wydziału Elektrycznego przy ul. Sikorskiego 37 w Szczecinie
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakres prac projektowych obejmuje: 1. wykonanie ekspertyzy technicznej p.poż dla całego budynku wraz z uzyskaniem postanowienia KW PSP w sprawie możliwości zastosowania rozwiązań zamiennych mających na celu doprowadzenie obiektu do zgodności z przepisami p.poż; 2. wykonanie inwentaryzacji instalacji elektrycznej i sanitarnej w niezbędnym zakresie, 3. wykonanie projektu budowlanego wszystkich branż wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, odstępstw, postanowień, zezwoleń, uzgodnień rzeczoznawców, opinii, ekspertyz, uzyskaniem zgody konserwatora zabytków (uzgodnienie z konserwatorem zabytków proponowanych rozwiązań technicznych w tym p.poż) oraz wszelkimi innymi niezbędnymi dokumentami warunkującymi otrzymanie decyzji pozwolenia na budowę; 4. wykonanie projektu wykonawczego wszystkich branż; 5. wykonanie kosztorysów inwestorskich z podziałem na poszczególne etapy, WKI oraz przedmiarów robót z podziałem na poszczególne etapy, zestawienia kosztorysów dla dwóch etapów; 6. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; 7. uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8

Dodatkowe kody CPV: 74200000-1, 74230000-0, 74222000-1, 74232000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 178861.79
Waluta pln
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: IZOMORFIS Pracownia Architektoniczna PIOTR FIUK
Email wykonawcy: pracownia@izomorfis.pl
Adres pocztowy: ul. Bronisławy 17/8
Kod pocztowy: 71-533
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 128535.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128535.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 261510.00
Waluta: pln
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych