- Tytuł: Remont Działu Socjalnego w budynku BJM przy al. Piastów 48 w Szczecinie w zakresie: ZAD I -Remont trzech pomieszczeń i instalacji elektrycznych Działu Socjalnego - pokoje nr 23, 25,26, ZAD II - Wymiana wykładziny dywanowej na PCV w pokojach nr 506 i 507, ZAD III – Remont Instytutu Fizyki, pokoje nr 704 a, b, c.
- Miejsce i Termin składania ofert: Budynek Jednostek Międzywydziałowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, al. Piastów 48, pokój 421, w terminie do dnia 26.10.2018 r. do godziny 1000.
- Miejsce i Termin otwarcia ofert: Budynek Jednostek Międzywydziałowych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, al. Piastów 48, pokój 421, w dniu 26.10.2018 r. o godzinie 1030.
- Tryb postępowania: zamówienie do 30 000 EURO
- Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
- Pliki zaproszenia: Istotne Warunki Zamówienia (format: doc, rozmiar: 105 kB)
- Załączniki do IWZ: Załącznik nr 1 - (format: doc, rozmiar: 80 kB)Formularz ofertowy (format: doc, rozmiar: 80 kB)
Załącznik nr 2 - Przedmiar robót ZAD I (format: ath, rozmiar: 62 kB)
Załącznik nr 2 - (format: pdf, rozmiar: 265 kB)Przedmiar robót ZAD I (format: pdf, rozmiar: 265 kB)
Załącznik nr 2 - (format: ath, rozmiar: 15,78 kB)Przedmiar robót ZAD I (format: ath, rozmiar: 15,78 kB)
Załącznik nr 2 - (format: pdf, rozmiar: 104 kB)Przedmiar robót ZAD I (format: pdf, rozmiar: 104 kB)
Załącznik nr 3 - Przedmiar robót ZAD II (format: ath, rozmiar: 12,68 kB)
Załącznik nr 3 - (format: pdf, rozmiar: 87 kB)Przedmiar robót ZAD II (format: pdf, rozmiar: 87 kB)
Załącznik nr 4 - Przedmiar robót ZAD III (format: ath, rozmiar: 11,54 kB)
Załącznik nr 4 - (format: pdf, rozmiar: 81 kB)Przedmiar robót ZAD III (format: pdf, rozmiar: 81 kB)
Załącznik nr 5 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (format: doc, rozmiar: 77 kB)<o:p></o:p>
Załącznik nr 6 - Zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia dla pracowników firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie<o:p></o:p>
Załącznik nr 7 - Klauzula informacyjna administratora danych (format: docx, rozmiar: 16,59 kB)<o:p></o:p>
- Zestawienie ofert
Menu dodatkowe
- Dodatkowe zasady postępowania przy udzielaniu zamówień niewymagających stosowania ustawy PZP w związku z zakazem udzielania zamówień publicznych niektórym podmiotom
- Instrukcja dotycząca zakupów dokonywanych jako niezbędne do przeciwdziałania SARS-Cov2
- Informacje ZP
- Podstawy prawne
- Plany postępowań o udzielenie zamówień
- Wstępne ogłoszenie informacyjne
- Przedmioty zamówień
- Kontakt-Zamówienia Publiczne