- Tytuł: Awaryjna naprawa instalacji ciepłej wody obsługującej budynek Rektoratu
- Miejsce i Termin składania ofert:
Prawidłowo zamkniętą kopertę z napisem: „ZAPYTANIE OFERTOWE NR 49/2025 – Awaryjna naprawa instalacji ciepłej wody obsługującej budynek Rektoratu”, zawierającą: formularz ofertowy + oświadczenia wypełnione załączniki nr 1 i nr 6 do IWZ oraz kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie załączonego przedmiaru robót (załącznik nr 2 do IWZ), należy składać w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 422 w terminie do dnia 23.04.2025 r., do godziny 1000 lub przesłać za pomocą poczty polskiej albo kuriera w terminie dostarczenia na adres:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie
Dział Techniczny, al. Piastów 17, 70-310 Szczecin - Miejsce i Termin otwarcia ofert: otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.04.2025 r. o godzinie 1030 w Dziale Technicznym ZUT mieszczącym się w Budynku Jednostek Międzywydziałowych przy al. Piastów 48 w Szczecinie, IV piętro, pokój 422.
- Tryb postępowania: Zamówienie do 130 000,00 zł netto
- Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
- Pliki zaproszenia: Istotne Warunki Zamówienia (IWZ) (format: pdf, rozmiar: 202 kB)
- Załączniki do IWZ:
- Załącznik nr 1 Formularz ofertowy + oświadczenie; (format: pdf, rozmiar: 170 kB)
- Załącznik nr 1 Formularz ofertowy + oświadczeni (wersja edytowalna); (format: docx, rozmiar: 25 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych (.pdf); (format: pdf, rozmiar: 198 kB)
- Załącznik nr 2 Przedmiar robót budowlanych (.ath); (format: ath, rozmiar: 35 kB)
- Załącznik nr 3 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; (format: pdf, rozmiar: 154 kB)
- Załącznik nr 4 Zasady postępowania w sytuacjach zagrożenia dla pracowników firm zewnętrznych wykonujących prace na terenie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie; (format: pdf, rozmiar: 0,96 MB)
- Załącznik nr 5 Klauzula informacyjna administratora danych; (format: pdf, rozmiar: 143 kB)
- Załącznik nr 6 Oświadczenie w przedmiocie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy. (format: pdf, rozmiar: 130 kB)
- ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU (format: pdf, rozmiar: 117 kB)
Menu dodatkowe
- Dodatkowe zasady postępowania przy udzielaniu zamówień niewymagających stosowania ustawy PZP w związku z zakazem udzielania zamówień publicznych niektórym podmiotom
- Instrukcja dotycząca zakupów dokonywanych jako niezbędne do przeciwdziałania SARS-Cov2
- Informacje ZP
- Podstawy prawne
- Plany postępowań o udzielenie zamówień
- Wstępne ogłoszenie informacyjne
- Przedmioty zamówień
- Kontakt-Zamówienia Publiczne