- Informacja o złożonych ofertach i wyniku postępowania ( z dnia 22 marca 2017 r.) (format: pdf, rozmiar: 187 kB)
- Odpowiedzi na zapytania z dnia 9 marca 2017 roku (format: pdf, rozmiar: 282 kB)
- Zawiadomienie o nowym terminie składania ofert (format: doc, rozmiar: 143 kB)
- Dokument - zapytanie ofertowe na zakup systemu audiowizualnego z automatycznym przełączaniem wejść i skalowaniem obrazu, wraz z instalacją w Sali Senatu ZUT (format: pdf, rozmiar: 422 kB)
Menu dodatkowe
- Dodatkowe zasady postępowania przy udzielaniu zamówień niewymagających stosowania ustawy PZP w związku z zakazem udzielania zamówień publicznych niektórym podmiotom
- Instrukcja dotycząca zakupów dokonywanych jako niezbędne do przeciwdziałania SARS-Cov2
- Informacje ZP
- Podstawy prawne
- Plany postępowań o udzielenie zamówień
- Wstępne ogłoszenie informacyjne
- Przedmioty zamówień
- Kontakt-Zamówienia Publiczne